تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

5

افتتاح پروژه زیر گذر استاد معین تا پایان سال

  • کد خبر : 17091
  • 09 مرداد 1398 - 20:28

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران،  بیان کرد: این پروژه تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است  و امیدواریم بر اساس برنامه تا پایان سال به بهره برداری برسد. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در خصوص پیشرفت پروژه زیر گذر استاد معین بیان کرد: زیر گذر […]

پروژه استاد معین

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران،  بیان کرد: این پروژه تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است  و امیدواریم بر اساس برنامه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در خصوص پیشرفت پروژه زیر گذر استاد معین بیان کرد: زیر گذر استاد معین از پروژه های مهم شهرداری تهران است که در ابتدای سال اعلام کردیم که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، افزود: امروز یکی از قسمت های دو طرف تونل از شمال به جنوب خیابان آزادی متصل می شود و منتظر هستیم که امروز این اتصال را برقرار کنیم، این پروژه از این جهت اهمیت فراوانی دارد که اتصال شمال به جنوب خیابان استاد معین را به محله طرشت برقرار می کند که مورد مطالبه مردم منطقه است که بتوانند این ارتباط را داشته باشند.

صبوری در خصوص پیشرفت فیزیکی این پروژه تصریح کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته این پروژه تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که بر اساس برنامه جلو رفته و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در خصوص مراحل خاکبرداری این پروژه اظهار داشت: در این پروژه ۶ مرحله خاکبرداری در زیر گذر خیابان آزادی داریم، موضوع فنی و پیچیده ای که وجود دارد این است که از بالا تردد را در خیابان آزادی و از پایین هم تونل مترو را داریم ، بنابراین بین دو مترو را خاک بردای می کنیم که به آن خاکبرداری به روش اتریشی می گوییم که از این ۶ مرحله ۱ مرحله آن امروز تکمیل می شود یک مرحله نیز امروز در حال تکمیل است و ۴ مرحله باقی می ماند که بر اساس برنامه حرکت می کنیم.

صبوری در خصوص نقش این طرح در کاهش مشکلاتی ترافیکی این محدوده بیانکرد: در خصوص این موضوع باید بعد از افتتاح پروژه می توان اظهار نظر کرد ولی مطالعات اولیه ضرورت اتصال این دو قسمت خیابان آزادی در این نقطه وجود داشت که ما این اتصال را برقرار کردیم، زیرا از زمانی که Brt وجود نداشت یک چراغ محل اتصال این دو نقطه بود که با ورود brt این چراغ حذف شد و اتصال دو طرف برداشته شد که ما از زیر گذر این اتصال را ایجاد کردیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در پاسخ به این سئوال که آیا وجود معارض هایی باعث کندی پیشرفت پروژه شده است اظهار داشت: معارض های تاسیساتی خیلی جدی داشتیم که تقریبا تمام آن ها رفع شد و در حال حاضر تنها عملیات اجرایی دنبال می شود.

وی در پایان در خصوص خطر این طرح برای مترو تصریح کرد: مطالعات جزیی و دقیقی انجام شده و در تمام مسیرها سنسور هایی وجود دارد تا مانع از تحرک و حرکات اضافی نداشته باشیم و مشکلی از این نظر بابت وجود ندارد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=17091
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.