تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران

3

استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار

  • کد خبر : 16951
  • 07 مرداد 1398 - 12:46

یک میلیون مشتری هر روز ۳ و نیم میلیون کیلوگرم از میادین خرید می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان «بزرگ‌ترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» که به طور میانگین روزانه یک میلیون نفر به آن‌ها مراجعه […]

میادین

یک میلیون مشتری هر روز ۳ و نیم میلیون کیلوگرم از میادین خرید می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان «بزرگ‌ترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» که به طور میانگین روزانه یک میلیون نفر به آن‌ها مراجعه و ۳ و نیم میلیون کیلوگرم انواع محصول از آنها خریداری می‌کنند، نام برد.

سید سعید راد با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در میادین میوه و تره بار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، گفت: «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» از جمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است.

وی با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه ۸۵ قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محل‌هایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.

راد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانواده‌ها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تامین کنند، تاکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال می‌کنیم و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد که ۱۰ تا ۱۵ بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود، اظهار کرد: روز یک شنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.

راد با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۴ محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۱۰ درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تامین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰۰ تُن انواع کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که این رقم در سال به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تُن می‌رسد، اظهار کرد: در میادین میوه و تره بار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد.

راد با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه تره بار استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: به این منظور، غرفه‌های تک محصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار در پایان با قدردانی از همکاران خود- از کارگران غرفه‌ها تا مدیران و روسای میادین و بازارها- که ۷ روز هفته در خدمت مردم هستند و نیز تقدیر از همکاری‌های اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: این سازمان در اجرای تدابیر شهردار محترم تهران و با حمایت شورای اسلامی شهر تهران از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به شهروندان فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16951
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.