تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

8

علت عبور آب از ایستگاه متروی میدان هروی چه بود؟

  • کد خبر : 16271
  • 28 تیر 1398 - 13:09

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در […]

عبور اب از متروی هروی

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در عمق هایی از زمین تونل‌ها را حفاری می‌کنیم  که در بخش هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می کنند و معمولا  ایستگاههای پمپاژی در مناطقی از مسیر در محل ایستگاه‌ها وجود دارد که آب‌ به این مسیرها هدایت می‌شوند.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه بیان کرد: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند در این مناطق جمع می شوند و با پمپاژ به سمت خارج هدایت می‌شوند، نشتی آب شدیدی در ایستگاه قائم در خط سه مترو مشاهده می شود، ضمن این که احتمال وجود آب در مناطق دیگر نیز وجود دارد.

امام خاطر نشان کرد:  آب باید به شکلی عبور کند که به تاسیسات خسارتی وارد نکند و آب به ایستگاه‌های پمپاژ منتقل شود، حرکت آب در میان خطوط خطری نداشته و سیستم های ما باید به شکل صحیحی کار کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، تصریح کرد: احتمال دارد در برجی مناطق نیاز به عملیات ترمیمی باشد و  یا این که خود سیستم زهکشی ایراداتی داشته باشد که به همین دلیل در خط‌وط قبلی نواقصی داریم، که مشغول رفع آن‌ها هستیم تا ضریب ایمنی اقداماتمان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16271
  • 58 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.