تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

5

بازاریابی همه جانبه، دستور کار جاری بانک ملی ایران

  • کد خبر : 15683
  • 17 تیر 1398 - 0:44

بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، این بانک هم اکنون خدمات بسیار گسترده و نوینی به مشتریان خود ارائه می دهد، به طوری که بازارهای کمتر شناخته شده اما با اثرگذاری […]

https://ofoghtehran.ir

بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، این بانک هم اکنون خدمات بسیار گسترده و نوینی به مشتریان خود ارائه می دهد، به طوری که بازارهای کمتر شناخته شده اما با اثرگذاری بالا نیز از این خدمات بهره می برند.
صدور ضمانتنامه ارزی و و ریالی، تسهیلات خرید دین، طرح ویژه مسکن و صندوق های اجاره ای، تنها بخشی از خدمات معمول و رایج قابل ارائه در واحدهای بانک ملی ایران است.
با این حال کسب و کارهای جدید نیز هدف خدمات تازه بانک قرار دارند، به طوری که در همکاری با آنها هم منافع بانک و هم منافع صاجبان این کسب و کارها به طور همزمان تامین می شود.
استارت آپ ها که با هزینه های کم، خدمات قابل توجهی ارائه می دهند، اکنون مورد حمایت بانک ملی ایران هستند؛ نمونه آنها، سامانه سککوک است که بیش از شش هزار و ۴۵۰ کسب و کار را به خود جذب کرده است. همچنین بانک آفیسر با بیش از ۱۱ هزار کاربر، اکنون به یکی از پرطرفدارترین خدمات بانک تبدیل شده است.
ملی بازار، ملی فاند، برداشت مستقیم و بام سازمانی و شرکتی نیز ابزارهای نوین بانک ملی ایران برای ورود به بازارهای جدید هستند که به مرور نقش آنها در کسب و کارهای جدید نمایان خواهد شد.
بانک ملی ایران دیرزمانی است که از انحصار در بازارهای سنتی خارج شده و همزمان با بروز و ظهور بازارهای جدید، ابزارهای متناسب با فعالیت در آن را طراحی و پیاده سازی کرده است.
طبیعی است که در چنین شرایطی، حرکت به سمت خدمات نو با شکل و شمایل تازه مبتنی بر ابتکار و خلاقیت، می تواند دامنه فعالیت بانک را حتی به بیرون از مرزهای شناخته شده کنونی توسعه دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=15683
  • 57 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.