تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو

4

خیلی ها در امتحان انقلاب نمره صفر آوردند

  • کد خبر : 15561
  • 14 تیر 1398 - 15:09
خیلی ها در امتحان انقلاب نمره صفر آوردند

آیت الله موحدی کرمانی، خطیب نماز جمعه تهران، بیان کرد: خیلی ها در امتحان انقلاب نمره صفر آوردند؛ آنها خوب بودند اما ناگهان عوض شده و از ریل انقلاب خارج شدند. به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی امام خمینی  […]

موحدی+کرمانی

آیت الله موحدی کرمانی، خطیب نماز جمعه تهران، بیان کرد: خیلی ها در امتحان انقلاب نمره صفر آوردند؛ آنها خوب بودند اما ناگهان عوض شده و از ریل انقلاب خارج شدند.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی امام خمینی  (ره)  اظهار داشت: در قرآن کریم از امتحان به فتنه تعبیر می‌کند و این امتحان ممکن است در ثبات قدم، فکر و عمل باشد.

 خطیب نماز جمعه تهران، افزود: خیلی ها در این امتحان انقلاب نمره صفر آوردند؛ آنها خوب بودند اما ناگهان عوض شده و از ریل انقلاب خارج شدند.

امام جمعه موقت تهران، بیان کرد: تمسک به ولی فقیه رمز کسانی که به انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبری وفادار هستند، این وفاداران قبل از انقلاب از امام خمینی (ره) الهام گرفته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم از او تبعیت کرده و بعد از امام خمینی (ره) هم از مقام معظم رهبری پیروی کرده و همین مسئله موجب  وفاداری به انقلاب شده است.

وی، تاکید کرد:  این دنیا  محل گذر است و تنها آخرت باقی می ماند،  مردم باید بدانند آنچه که باید انجام دهیم را هرچه زودتر عمل کرده و اگر عملکرد نا مطلوب داشته‌ایم باید از فرصت استفاده کرده و اصلاح و جبران کنیم و بدانیم که خداوند اشتباهات را می‌بخشد و ان شا ءالله خداوند دستان‌مان را از دامان اهل بیت جدا نکند.

آیت الله موحدی کرمانی، تصریح کرد: توجه به دخترانی که باید نسل انقلاب را ادامه دهند نیاز به آموزش و آگاهی دادن به آنها دارد و مسئولان نباید نسبت به فرزندان این کشور غفلت کنند.

وی در باره سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس بیان کرد: در ایام، سالگرد حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران هستیم این رژیم با بی شرمی مرتکب جنایت علیه جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه موقت تهران خطاب به ترامپ گفت: با مقایسه اقتدار آمریکا با جمهوری اسلامی متوجه بیشتر موضوعات می‌شوید؛ در اقتدار ایران هوش و اخلاق و انسانیت نهفته است اما در اقتدار آمریکا خوی وحشی گری مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: ایران پهپاد فوق پیشرفته و رادار گریز و بدون سرنشین آمریکا را در ارتفاع ۵۶ هزار پایی ساقط کرده است اما آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در ارتفاع ۱۲ هزار پایی در حالیکه ۲۹۸ مسافر داشته و در بین آنها ۳۶ کودک سه سال تا سیزده سال و ۵۳ زن و ۴۳ تبعه کشورهای خارجی وجود دارد را مورد حمله قرار داده است.

موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: حمله ایران به پهپاد بدون سرنشین آمریکا بوده است اما حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران، آمریکا در ژاپن هولوکاست ایجاد کرد و ۲ شهر بزرگ ژاپن را با بمب‌های اتمی هدف حمله قرار داده و ۲۲۰ هزار کودک و سالخورده را در یک لحظه در کوره بمب اتم سوزاند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آمریکایی‌ها ادعا دارند به خاطر رحم به جان ۱۵۰ ایرانی دستور حمله به کشورمان را لغو کرده‌اند اما آقای ترامپ! می دانی که حمله را به دلیل دیگری لغو کردی.

وی افزود: دولتمردان آمریکایی در لحظات آخر آغاز حمله به ایران ناگهان جنازه سربازان آمریکایی را در برابر چشمانشان دیده و از دستور حمله صرف نظر کردند.

موحدی کرمانی گفت:‌ ترامپ حتماً با خود گفته است که وقتی ایران پهپاد رادارگریز آمریکایی را در ارتفاع ۵۶ هزار پایی ساقط کرده با ناو آمریکا در دریا که مقابل چشم است چه خواهد کرد؟

وی تصریح کرد: ایران  به غنی سازی اورانیوم خود با هدف تامین انرژی برق، علم و دانش  ادامه می دهد و این غنی سازی برای ساخت بمب اتم نیست زیرا از نظر ایران بمب اتم قانونی نیست ضمن این که یازی هم به آن ندارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: ایران اگر بخواهد به اسرائیل حمله کند کافیست نیروگاه اتمی دیمونا را با موشک مورد اصابت قرار بدهد و همین کار باعث خواهد شد که این رژیمی که ۲۰۰ کلاهک دارد چندین بار سرزمین خود را شخم زده ببیند.

وی با اشاره به گام دوم ایران به علت بدعهدی غربی‌ها در برجام خاطرنشان کرد: شانزدهم تیر ماه، اورانیوم را به هر مقدار و در هر درجه و هر اندازه که لازم باشد غنی‌سازی خواهیم کرد.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی اگر مایلند رنگ نیلی آبهای خلیج فارس به سرخ تغییر پیدا کند به ایران حمله کنند تا اثرات آن را ببیند.

وی در تذکری خطاب به مسئولین مبنی بر اینکه باید با مردم ارتباط خود را افزایش داده و با آنها ملاقات کرده و جواب نامه آنان را بدهند گفت: زندگی مسئولان در فضاهای بسته و عدم دسترسی مردم به آن‌ها مایه ناراحتی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: ممکن است مردم گرفتار باشند و درد و مصیبت داشته باشند لذا باید مسئولین به داد آنها رسیده و و درد آنها را بشنوند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید از رهبر انقلاب یاد بگیرند، چرا که معظم‌له مرتب با مردم و دانشجو و اقشار مختلف دیدار دارند و حرف های آنها را می‌شنوند.

موحدی کرمانی گفت: بهتر است یکی از مسئولین فردی را به نمایندگی از خود انتخاب کرده و بین مردم آمده و درد دل مردم را بشنوند.

وی گفت: از اینکه رئیس قوه قضایییه در بین مردم آمده و برخورد قاطع و انقلابی با قاضی‌های فاسد داشته‌اند تشکر می‌کنم البته آقای رئیسی وعده ادامه اقدامات ضد فساد داده‌اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آیا مسئولین گرانی‌های سرسام آور را می بینند؟ آیا مردم و وضعیت آنان و زندگی مستضعفین را می‌بینند؟

وی گفت: گرانی افسار گسیخته تا کجا قرار است ادامه یاد و به کجا برسد؟

موحدی کرمانی خطاب به دولت خاطرنشان کرد: نام دولت‌تان که «تدبیر و امید» است و می‌گویید کلید را هم دارید، پس مشکلات قفل شده را با کلید‌تان حل کرده و قفل‌ را باز کرده و گرانی‌ها را بکاهید.

وی تصریح کرد: اگر دیدید قفل‌ها با کلید‌تان باز نمی‌شود لااقل آن را با چکش باز کنید.

موحدی کرمانی افزود: اگر می‌بینید قفل و کلیدتان باز نمی‌شود از نظرات نخبگان و کارشناسان استفاده کنید ضمن اینکه بهتر است دولت و مجلس برای حل معضلات مشترکاً گام بردارند.

وی تصریح کرد: مستضعفان جانشان به لب و کارد به استخوانشان رسیده و ممکن است که این کارد به حلقوم‌شان برسد.

موحدی کرمانی در خصوص  افزایش سرسام آور اجاره بها در کشور نیز بیان کرد : این میزان اجاره بها چه خبر است؟ چرا وضعیت این گونه است؟ مردم نه می‌توانند خانه خریده و نه می‌توانند مسکن اجاره کنند؛ بهتر است دولت وضع اجاره بها را حل کند.

خطیب جمعه تهران درباره افزایش تعداد طلاق‌ها در کشور افزود: متاسفانه خانواده‌ها بسیار سریع متلاشی می‌شوند که این موضوع باید از سوی مجلس دولت و قوه قضاییه و همکاری با یکدیگر حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=15561
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.