تاریخ : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

کاهش ۲۷ درصدی صادرات محصولات فولاد اعلام سقف اجاره‌بها در تهران اختصاص ۴درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها احتمال کاهش صادرات محصولات فولادی رسیدگی به اقتصاد و فرهنگ از اولویت‌های مجلس دوازدهم امضای ۲۲.۵ میلیارد دلار قرارداد توسعه میادین نفتی در دولت سیزدهم امضای ۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه در دولت سیزدهم ایران بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در خاورمیانه تایید طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان بررسی چند پلاک ثبتی در شورای شهر تهران تعطیلات تابستانی یک هفته‌ای شورا اعلام نرخ کرایه تاکسی‌های برقی گرمای شدید هوا باعث اختلال در سیستم ایمنی بدن جزئیات ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک در کمیسیون ماده ۵ لغو روادید گردشگری کشور تونس برای ایرانی‌ها فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار در عید قربان رگبار و طوفان لحظه‌ای در تهران ساده‌ترین راه مراقبت از پوست پیش شرط ۳ ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد پیام عضو هیئت مدیره درباره سرمربی جدید پرسپولیس احتمال آبگرفتگی معابر در تهران بهره‌برداری از پایانه شرق در هفته دولت بهره‌برداری ۳.۵ میلیارد دلاری طرح‌های پتروشیمی در دولت سیزدهم پایان وعده بومی سازی تولید کاتالیست‌ها کاهش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رشد ۱.۶ درصدی تولید فولاد ایران در دو ماهه سال جاری ورود تراموای رایگان به پایتخت به زودی استرس و آسیب آن برای چهره اعلام قیمت میوه و تره بار ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده صادرات ورق راهکار ورود به بازارهای جهانی رشد ۵ درصدی اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ قهرمانان در سینمای ایران ایران سومین تولیدکننده اوپک بازگشایی کارخانه‌های داخلی تولید اتوبوس پس از ۱۰ سال تاثیر ورزش بر عملکرد مغز

1

انتقاد از خشک شدن درختان در برخی بوستان‌های تهران

  • کد خبر : 146317
  • 07 خرداد 1403 - 12:05
انتقاد از خشک شدن درختان در برخی بوستان‌های تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تأکید بر نقش مدیریت شهری در خدمت رسانی به شهروندان، بر ضرورت همکاری سازمان آب و فاضلاب به شهرداری تهران تأکید کرد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در دویست و سی و نهمین جلسه صحن شورا در واکنش به گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مهم‌ترین وظیفه‌ ما در مدیریت شهری نظافت شهر است. کف توقع مردم از ما این است که شهر، تمیز باشد و یکی از مهم ترین لوازم آن اجرای کامل سیستم فاضلاب است. اما اطلاعی نداریم که آیا برنامه‌ریزی برای اتمام آن انجام شده یا نه و چشم‌اندازش برای من به عنوان عضو شورای شهر تهران روشن نیست.

او ادامه داد: در بسیاری از محلات تهران شاهد روان بودن فاضلاب در انهار هستیم. مردم یا می گویند اجرا نشده و یا اجرا شده و انشعابات وصل نشده است. وقتی می‌پرسیم چرا انشعابات وصل نشده؛ می‌گویند هزینه بالا است. به ویژه مناطق جنوبی، مثل منطقه ۱۹، ۱۶، ۲۰ در منطقه ۲۱ و ۲۲ که اصلاً اجرا نشده است. در منطقه ۱۲ به عنوان منطقه مرکزی، انشعابات وصل نشده است. با توجه به اعتباری که از محل مصوبه شورا این شرکت دریافت می‌کند؛ اولویت به اعتقاد من باید سیستم فاضلاب باشد که ارتباط مستقیم با ماموریت شهرداری دارد. قطعا ما باید برای آبرسانی کمک کنیم، اما در نهایت آبرسانی وظیفه دولت است اما آن چیزی که به عهده شهرداری است،  بحث فاضلاب و جلوگیری از روان شدن فاضلاب است.
امانی گفت: نکته بعدی هم بحث آبیاری درختان ما است که بخش زیادی از درختان و بوستان‌های ما به خاطر عدم آبرسانی درست و به موقع خشک شدند. مسئولیت حفظ یکسری بوستان‌های فرامنطقه‌ای مثل چیتگر، لویزان و سرخه‌حصار به عهده اداره منابع طبیعی هستند؛ هرچند اداره آن‌ها به عهده شهرداری تهران است. اما بیش از چند هزار قطعه درخت در این بوستان‌ها خشک شدند و الان در حال قطع شدن هستند. شرکت آب و فاصلاب برای این موضوع توضیحی دارد یا نه؟
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=146317
  • 111 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.