تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

0

خدمات رسانی ۲۵۰ نفر به مسافرین نوروزی منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 143057
  • 14 فروردین 1403 - 13:59
خدمات رسانی ۲۵۰ نفر به مسافرین نوروزی منطقه آزاد انزلی
با تمهیدات صورت گرفته از سوی ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر این منطقه حدود ۲۵۰ نفر از پرسنل خدمات رسان درون و بیرون سازمانی در بخش های مختلف به گردشگران نوروز رمضانی ۱۴۰۳ خدمات ارائه کردند.

به گزارش افق تهران؛ نکته جالب توجه رویکرد خدمات رسانی سازمان منطقه آزاد انزلی در سالجاری،حضور تمام وقت مدیریت عالی سازمان، به عنوان رییس ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر، جهت راهبری و نظارت میدانی بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی بود.

براین اساس همکاران معاونت فنی-عمرانی و مدیریت شهرسازی با محوریت مدیریت پشتیبانی سازمان و پیمانکاران، از نیمه بهمن ماه سال گذشته افزایش و بهسازی زیرساخت های لازم را در اولویت کاری قرار دادند‌. این مهم در قالب هایی چون گسترش فضای پارکینگ ها، نوسازی مبلمان شهری، بهسازی و نصب نمادهای حجمی مناسبتی این ایام، زیباسازی محیط و فضای سبز، بهسازی شبکه روشنایی و نورپردازی منطقه صورت گرفت و طی ایام تعطیلات نوروزی نیز تداوم داشت.

از سوی دیگر پرسنل حراست فیزیکی سازمان با همکاری پلیس راه و راهور مدیریت ترافیک فاز تجارت و گردشگری و مسیرهای مواصلاتی منطقه با شهرهای همجوار را به صورت شبانه روزی انجام دادند تا در مقاطع شلوغی حضور مسافرین نوروزی، گردشگران زمان کمتری را در ترافیک سپری نمایند.

بنابراین گزارش فعالیت ۲۴ ساعته نیروهای امداد و نجات و ایمنی از مهمترین محورهای فعالیت اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافرین است که از سوی پرسنل مراکز آتش نشانی و اورژانس منطقه ارائه گردید.

مرکز ثقل خدمات رسانی به گردشگران در ایام نوروز، مدیریت فرهنگی،اجتماعی، گردشگری بود که در قالب جانشینی رییس و دبیرخانه ستاد، مسئولیت هماهنگی میان اعضاء، پیگیری و نظارت بر خدمات رسانی واحد‌های گردشگری و تفریحی منطقه را به صورت تمام وقت بر عهده داشت. به مجموعه های خدمات رسان فوق باید مدیریت های معاونت توسعه مدیریت به ویژه مدیریت پشتیبانی، شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه یا تمرکز بر میزبانی رویدادهای نمایشگاهی و کنسرت های موسیقی و همچنین مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را نیز اضافه کرد.

آخرین عضو ارائه دهنده خدمات در ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی، همکاران معاونت اقتصادی منطقه است که در راستای پاسخگویی به سئوالات گردشگران جهت راهنمایی و مشاوره های سرمایه گذاری در ستاد حضور پیدا کردند.

در این میان نظارت بر اجرای قانون و مقررات در قالب فعالیت گروههای پایش و نظارت میدانی بر رعایت قیمت و سلامت کالاها توسط مدیریت های بازرگانی و غذا و دارو سازمان با مشارکت تشکل های بخش خصوصی منطقه صورت گرفت.

لازم به ذکر است هر روز از دوران تعطیلات نوروزی یکی از معاونین و مدیران سازمان به عنوان رییس کشیک و نماینده ویژه مدیرعامل، مدیریت ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی را عهده داشتند. بنابراین گزارش نیروی انتظامی و دریابانی، گمرک، شبکه بانکی، بیمه ای و اعضای دو تشکل بخش خصوصی منطقه در تعطیلات نوروزی به عنوان عضوی از ستاد به خدمات رسانی پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=143057
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.