تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو

1

آمار قضاوت داور دربی برای پرسپولیس و استقلال

  • کد خبر : 142145
  • 23 اسفند 1402 - 10:58
آمار قضاوت داور دربی برای پرسپولیس و استقلال
تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم می‌روند که قضاوت این بازی بر عهده وحید کاظمی است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. استقلال با ۴۲ امتیاز و پرسپولیس با ۳۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار می‌تواند شانس دو تیم را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و سوم هموار کند.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی به عهده سید وحید کاظمی خواهد بود. این داور متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۲ است و در دربی شماره ۹۴ که با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید در تیم داوری آن بازی حضور داشت و دربی ۱۰۳ اولین تجربه قضاوت رسمی او در این ادوار مسابقات رو در روی استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.

کاظمی از سال ۱۳۹۷ به لیست داوران بین‌المللی ایران قرار گرفت و از آن سال به بعد هر سال حداقل یک بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در برابر حریفان قضاوت کرده است. سال ۹۷ پرسپولیس برابر استقلال خوزستان با قضاوت این داور قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید. در همان سال دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان هم به این داور سپرده شد که آن دیدار با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

در سال ۱۳۹۸، قاضی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی، کاظمی بود که این بازی با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید. بازی تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو هم در آن سال کاظمی داوری کرد که با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در سال ۱۳۹۹، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید. قضاوت دیدار استقلال تهران و سپاهان در اصفهان هم بر عهده کاظمی بود که آن دیدار با برتری دو بر صفر زردپوشان به پایان رسید.

در سال ۱۴۰۰، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مصافی حساس و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که سرخ‌ها با قضاوت کاظمی توانستند با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند. در آن سال استقلال تهران و ذوب آهن هم در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

در سال ۱۴۰۱، قضاوت بازی تیم‌های آلومینیوم و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی بر عهده کاظمی بود که آن دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. علاوه بر این بازی، کاظمی دیدار استقلال و تراکتور در تبریز را هم قضاوت کرد که سرخ‌های تبریزی موفق شدند آبی‌های تهرانی را بانتیجه دو بر صفر شکست دهند. کاظمی بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن و پرسپولیس در برابر تراکتور را هم قضاوت کرد که هر دو دیدار به ترتیب با نتایج یک بر صفر و ۳ بر ۲ به سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

در فصل بیست و سوم هم کاظمی بازی پرسپولیس برابر ملوان و تراکتور را قضاوت کرد که دیدار اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار دوم پرسپولیسی‌ها با نتیجه دو بر صفر حریف خود را در تهران شکست دادند. قضاوت بازی استقلال تهران برابر تراکتور هم بر عهده کاظمی بود که این دیدار با برتری دو بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

به این ترتیب استقلال در مجموع با قضاوت کاظمی به دو پیروزی و پرسپولیس با قضاوت این داور به ۴ پیروزی دست یافته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=142145
  • 89 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.