تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

2

سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 141978
  • 21 اسفند 1402 - 14:30
سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود
بنیاد یاس فاطمه النبی (س) سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» را به همت گروه مالی گردشگری برگزار می‌کند.

به گزارش افق تهران؛ به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، بنیاد یاس فاطمه النبی (س) به همت گروه مالی گردشگری با هدف همدلی برای تامین اقلام و مایحتاج ضروری هموطنان کمتر برخوردار، برای تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی اقدام کرده است.

فائض فرخی، مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) با اشاره به این پویش گفت: یکی از اقداماتی که از سال ۱۳۹۹ به همت گروه مالی گردشگری و به وسیله بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در کشور انجام می‌شود، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در مناطق کم برخوردار کشور در قالب پویش همدلانه «سفره مهربانی» است.

فرخی ادامه داد: بنیاد یاس فاطمه النبی (س) بنا به توصیه‌های مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، بعد از دوره کرونا به صورت سالانه و همزمان با ماه مبارک رمضان پویش همدلانه «سفره مهربانی» را ادامه داده است.

او افزود: امسال نیز بنا داریم این کمک‌های مومنانه را از ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بن‌های نقدی در مناطق مختلف کشور ادامه دهیم. ارزش هر کدام از بسته‌های مواد غذایی حدود ۱۵ میلیون ریال است و علاوه بر آن به برخی از خانوارها بن نقدی نیز اهدا می‌شود.

فرخی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت این پویش در رمضان امسال با استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. با توجه به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری ما کار پویش سفره مهر را از این شهرستان آغاز می‌کنیم و در ادامه به شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، دلگان، جاسک و… خواهیم رسید. همچنین توجه ویژه‌ای به استان‌های کردستان و ایلام خواهیم داشت.

مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در پایان با بیان این مطلب که حدود ۲۷ منطقه کم‌برخوردار در کشور برای توزیع بسته‌های غذایی شناسایی شده، گفت: تلاش ما این است کار توزیع بسته‌های غذایی را تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=141978
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.