تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

2

اجرای دقیق‌تر طرح من شهردارم در سال آینده

  • کد خبر : 141797
  • 19 اسفند 1402 - 11:53
اجرای دقیق‌تر طرح من شهردارم در سال آینده
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجریان طرح من شهردارم ابراز امیدواری کرد که با آسیب‌شناسی‌های دقیق، این طرح در سال آینده با دقت بیشتر و ظرفیت بالاتر اجرا شود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در آیین تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه در نخستین دوره طرح «من شهردارم» همزمان با رویداد امید و افتخار با بیان اینکه فرصت‌هایی که در پیش رو داریم باید مغتنم بدانیم، اظهارداشت: حکومت‌های مردم‌پایه مدعی هستند که مردم ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را بر عهده می‌گیرند و پیشبرد امور کشور با نظر مردم صورت می‌گیرد و نمونه بارز آن انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه نظر مردم بسیار اهمیت دارد؛ چنانچه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که حتی اگر بنده را قبول ندارید رای دهید، گفت: تلاش می‌شود در ابعاد مختلف زمینه‌های حضور مردم و تصمیم‌گیری آنها فراهم شود.

سروری همچنین تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که درب هر اداره‌ای به سمت مدیران باز باشد و مردم پشت درب بسته بمانند؛ تفکر اشرافی‌گری و رشد آن در بین مدیران بزرگترین آفتی است که مردم‌پایگی را از بین می‌برد.‌متاسفانه در گوشه گوشه این کشور، برخی مسئولان نامتنجانس حضور دارند که مردم‌پایه بودن را به تمسخر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح من شهردارم از نظر مردم پایه بودن بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: همکاران ما در شهرداری، طرح رصد را که طرح نخبگانی محلات بود، تکمیل کردند. تلاش کمیسیون برنامه و بودجه برای اجرای طرح رصد قابل تقدیر است اما طرح من شهردارم، مردم را در به طور مستقیم دخیل کرد و این بسیار اهمیت دارد.

نایب رئیس شورا با تاکید بر رشد نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این طرح با دقت و بررسی فراوان، خاطرنشان کرد: آنچه برای مدیران شهر باید اهمیت داشته باشد این است که بدنه شهر از خدمات بهره‌مند باشند. نگاه غلط و نگاه فانتزی به شهر باید از بین برود و برای زندگی مردم در محلات احترام و توجه خاصی قائل باشیم و خدمات را به این سمت سوق دهیم.

وی ادامه داد: مدیریت شهری ششم بر این بود که خدمات را در بدنه شهر پیاده کنند.‌ مردم پایه بودن باید از شعار به سمت عمل برود و ارائه خدمات در دسترس یکی از مصادیق مردم‌پایگی است. در این راستا ۵۸ درصد بودجه مناطق افزایش یافته و از ۷۷ تا ۹۹ درصد پیشرفت بودجه را در مناطق جنوبی شاهد هستیم.

سروری با بیان اینکه پیش از این آسفالت معابر، بیشتر در خیابان‌های اصلی بود، گفت: این در حالی‌ست که امروز دو سوم آسفالت در محلات توزیع شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجریان طرح من شهردارم ابراز امیدواری کرد که با آسیب‌شناسی‌های دقیق، این طرح در سال آینده با دقت بیشتر و ظرفیت بالاتر اجرا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=141797
  • 75 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.