تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

1

برگزاری جشن دورهمی همکاران پرتلاش بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 141332
  • 13 اسفند 1402 - 14:27
برگزاری جشن دورهمی همکاران پرتلاش بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان
نوزدهمین و بیستمین ویژه برنامه های دورهمی در تاریخ های ۸ و ۹ اسفند ماه جاری با حضور همکاران پرتلاش بیمارستان شهید مطهری با دعوت از ۱۶۲ نفر از این همکاران و در مجموع با اعضای خانواده به تعداد ۵۱۱نفر ، با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی وهنری برای تمام رده های سنی در فرهنگسرای امام رضا( ع) فولادشهر برگزارگردید.

به گزارش افق تهران؛ در این برنامه سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مطالبی را در خصوص راه های غلبه بر استرس و شادی در محیط کار و خانواده برای حاضرین ارائه نمود.

وی در ادامه به راه‌های کاهش سریع استرس و ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده اشاره نمود و گفت: شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایحاد همدلی و نوع دوستی در بین افراد و محیط خانواده ها خواهد شد.

دکتر فرامرزی گفت : برگزاری اینگونه برنامه ها و دورهمی در شرکت باعث آشنایی با رسوم، فرهنگ ها و علایق یکدیگر می شود و این خود شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد نوع دوستی و همدلی جامعه را به همراه دارد. این احساس، آن چیزی است که اکثر ما در زندگی ماشینی و روزمره به آن احتیاج داریم.

در حاشیه این برنامه با تنی چند از همکاران حاضر در سالن گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

حمید شریعتی با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ها گفت: شرکت در اینگونه دورهمی ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده ها خواهد شد و خاطره خوبی در حضور خانواده برایمان رقم می خورد.

مهرداد شایان گفت: امشب با خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری نمودیم. امیدوارم اینگونه دورهمی ها همیشه ادامه داشته باشد تا بیشتر همکاران بتوانند در این گونه جشن ها شرکت نمایند.شرکت در اینگونه دورهمی ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده نیز خواهد شد.

یاسر شیخی با تشکر از روابط عمومی بابت برگزاری اینگونه دورهمی ها گفت: امیدوارم اینگونه جشن ها و دورهمی ها طوری برنامه ریزی شود ک همه پرسنل بتوانند استفاده نمایند زیرا تاثیر مهمی در بالابردن روحیه پرسنل دارد و این خود باعث ایجاد انگیزه در محیط کار خواهد شد. در صورت امکان دعوت از هنرمندان مطرح کشور می‌تواند بر جذابیت اینگونه جشن ها بیافزاید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=141332
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.