تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

1

افزایش شدید رهن و اجاره خانه در نارمک

  • کد خبر : 141149
  • 11 اسفند 1402 - 12:37
افزایش شدید رهن و اجاره خانه در نارمک
در محله نارمک، رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۴ سال ساخت، ۸۵۰ میلیون تومان و رهن کامل آپارتمانی ۶۶ متری و ۱۶ سال ساخت، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ نزدیکی به مراکز تجاری و حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در جذب خریداران و افزایش رقابت در بازار مسکن منطقه نارمک دارد. این شرایط مثبت، موجب شده است که بازار مسکن در نارمک تهران به یکی از جذاب‌ترین مناطق برای سرمایه‌گذاری و زندگی تبدیل شود.

طبق آنچه یک فعال بازار مسکن می‌گوید؛ محله نارمک شاهد روند صعودی قیمت مسکن در ماه پایانی سال است.

یک واسطه‌گر ملکی در محله نارمک می‌گوید: هم‌اکنون متقاضی بازار اجاره کاهش یافته؛ خصوصا در آخرین ماه سال که قیمت‌ها در این محله درحال افزایش است.

او می‌گوید برخی مالکان رهن ملک خود را نسبت به ماه گذشته افزایش داده‌اند؛ برای مثال رهن واحدی ۹۰۰ میلیون تومان بود و اکنون موجر این قیمت را به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

به گفته وی، در نارمک برای رهن کامل واحدی ۵۰ متری و با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دست کم به ۷۵۰ میلیون تومان نیاز است.

این مشاور ملکی می‌گوید: به دلیل کمبود متقاضی خرید و فروش، برخی از واسطه‌گران ملکی که در حوزه فروش فعالیت می‌کردند به بازار رهن و اجاره روی آورده‌اند هرچند وضعیت بازار اجاره نیز در رکود است.

او پیش بینی می‌کند: تا پایان سال جاری بازار ملک در رکود باقی بماند؛ هرچند اسفند سال گذشته تعداد معاملات و مشتری بالا بوده، اما هم‌اکنون توان خرید مردم کاهش یافته است. به گفته وی، آپارتمانی با ۵۰ مترمربع زیربنا، نوساز و با امکانات را می‌شد با ۵ میلیارد تومان خریداری کرد، اما هم‌اکنون آپارتمانی ۵۵ متری با چنین ویژگی‌هایی، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله نارمک، رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۱۴ سال ساخت، ۸۵۰ میلیون تومان و رهن کامل آپارتمانی ۶۶ متری و ۱۶ سال ساخت، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

برای واحدی ۶۴ متری و ۲۲ سال ساخت، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۹ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی ۱۲۱ متری و ۴ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۳۰ میلیون اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=141149
  • 80 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.