تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

5

ضرورت پایبندی نامزدهای انتخابات به الزامات قانونی

  • کد خبر : 140868
  • 07 اسفند 1402 - 10:54
ضرورت پایبندی نامزدهای انتخابات به الزامات قانونی
فرماندار ماهشهر بیان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دستورالعمل و الزامات قانون را رعایت کنند.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران؛ فریدون بندری، فرماندار ماهشهر با اشاره به شناسایی ۲ نوع تخلف انتخاباتی در این شهرستان بیان کرد: طبق قانون انصراف نامزدها باید ابتدا به هیات اجرایی اطلاع داده شود در غیر این‌صورت تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: تعدادی از نامزدها انصراف خود را قبل از اطلاع به هیات اجرایی در فضای مجازی منتشر کردند که این اقدام نوعی تخلف است و با افراد خاطی برخورد شد.

بندری با اشاره به تخلف انتخاباتی دیگری که در این شهرستان شناسایی شد اظهار کرد: دستورالعملی برای نحوه و مکان تبلیغات نامزدها در شهرستان تهیه شده که تمامی آنها ملزم به رعایت آن هستند، متاسفانه تعدادی از داوطلبات خارج از محدوده ستاد انتخابات اقدام به تبلیغ کردند.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: تمام این تبلیغات جمع آوری شد و با افرادی که مرتکب تخلف شدند نیز برخورد شد.

بندری اظهارداشت: خوشبختانه عمده نامزدها دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند و فضای با ثباتی در انجام تبلیغات و شور انتخاباتی در این شهرستان حاکم است.

وی با بیان اینکه حوزه انتخاباتی ماهشهر، امیدیه و هندیجان با ۶ حوزه فرعی بیشترین حوزه در استان را دارد افزود: با توجه به گستردگی این حوزه که ۱۰ درصد واجدان شرایط استان را شامل می‌شود تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری مردم دیده شده است.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: ۱۶۴ شعبه اخذ رای در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) تهیه شده و حوزه های انتخاباتی امیدیه و هندیجان نیز شعب اخذ رای خود را تجهیز کرده‌اند.

وی گفت: تمام تمهیدات امنیتی و پشتیبانی برای شعب اخذ رای دیده شده و فقط در برخی نقاط با مشکل آنتن‌دهی روبرو بودیم که این مشکل نیز برطرف شد.

فرماندار ماهشهر افزود: از ۳۸ داوطلب این حوزه انتخاباتی سه نفر انصراف دادند و تا روز برگزاری انتخابات احتمال انصراف افراد بیشتری نیز وجود دارد.

بندری با بیان اینکه اقشار مختلف برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای پای کار آمده‌اند اظهار کرد: جامعه بانوان این شهرستان نهضت بانوان را برای حضور حداکثری مردم در این رویداد ملی تشکیل داده است.

فرماندار ماهشهر گفت: جامعه عشایر و ورزشکار این شهرستان نیز با جمعیت ۳۰ هزار نفری آمادگی خود را برای حضور در این صحنه ملی اعلام کردند.

وی با دعوت مردم ولایتمدار خوزستان برای حضور در پای صندوق‌های رای ادامه داد: شور رقابتی خوبی بین نامزدها در این شهرستان حاکم است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=140868
  • 94 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.