تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

7

وفاداری مشتریان، مزیت رقابتی پایدار در شرکت شهروند

  • کد خبر : 14081
  • 18 خرداد 1398 - 7:56

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات فروشگاه شهروند بیان کرد: قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات شهروند باعث رضایت مشتریان شده که این رضایت مندی در سطح بالاتری منجر به وفاداری مشتریان شده است . علی بهمنی، مدیر برنامه ریزی و تحقیقات فروشگاه شهروند در گفت و گو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، درباره […]

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات فروشگاه شهروند بیان کرد: قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات شهروند باعث رضایت مشتریان شده که این رضایت مندی در سطح بالاتری منجر به وفاداری مشتریان شده است .

علی بهمنی، مدیر برنامه ریزی و تحقیقات فروشگاه شهروند در گفت و گو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، درباره مزیت رقابتی شرکت شهروند اطهارداشت: مزیت رقابتی پایدار ویژگی است که یک مجموعه خدماتی نسبت به سایر رقبای خود دارد و کاری انجام می‌دهد که دیگر رقبا توانایی انجام آن را ندارند، که در شرایط فعلی پایدار بودن مزیت رقابتی بسیار مهم است مزیتی که قابلیت انجام آن توسط دیگران وجود داشته باشد مزیت رقابتی ناپایدار است، که ما در شهروند تلاش کردین تا مزیت رقابتی پایداری ایجاد کنیم، به عنوان مثال تخفیفاتی که به مشتریان می دهیم سایر رقبا نیز می توانند الگو برداری کنند اما برخی مزایا یا دست نیافتنی هستند و یا به سختی و با صرف هزینه زیاد به دست می آیند مانند فراوانی و در دسترس بودن کالا که از مزیت های رقابتی پایدار در شهروند محسوب می‌شود.

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شهروند افزود: از دیگر مزایای رقابتی پایدار فروشگا‌های شهروند پراکندگی جغرافیایی شعب آن در سطح شهر تهران است، از نظر پراکندگی جغرافیایی هیچ فروشگاهی مانند شهروند نیست، تقریبا یک توزیع نرمالی از پراکندگی شعب شهروند در سطح شهر وجود دارد، در تمام مناطق بیست و دو گانه شهر تهران حداقل یک شعبه شهروند وجود دارد حتی در برخی مناطق بیشتر از یک شعبه داریم.

علی بهمنی، در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی مجرب و کارآزموده از دیگر مزایای رقابتی پایدار شرکت شهروند است، وقتی نیرویی را سالیان سال آموزش می دهید برای شما مزیت رقابتی پایدار ایجاد می کند، اعتماد مشتریان به شهروند را می توان جزء مزایای رقابتی پایدار شهروند تلقی کرد وقتی مشتری انواع محصولات را با خیال راحت از شهروند خریداری می کند چون اطمینان دارند قبلا کیفیت این اجناس توسط تیم کنترل کیفیت بررسی شده است.

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند درخصوص رضایت مشتریان از فروشگاه های شهروند بیان کرد: قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات شهروند باعث رضایت مشتریان شده که این رضایت مندی در سطح بالاتری منجر به وفاداری مشتریان شده است که تمام این اتفاقات حاصل اقداماتی است که در حوزه مشتری مداری انجام داده ایم، رعایت حقوق مصرف کنندگان از جمله اطلاع از قیمت واقعی اجناس، مرجوع کردن محصولات در صورت نارضایتی  و تعویض محصول در صورت وجود مشکل از کاربردی ترین تعاریف مشتری مداری است که در فروشگاه های شهروند به عنوان مزیتی پایدار، به صورت کامل رعایت می شود.

بهمنی در پایان در خصوص نحوه سنجش رضایت مشتریان به عنوان امری مهم در مزیت رقابتی فروشگاه های شهروند اظهار داشت: از طریق چند کانال ارتباطی مرتب میزان رضایت مشتریان را مورد ارزیابی قرار می دهیم، یکی از این کانال های ارتباطی دفاتر امور مشتریان است که در تمام شعب شهروند وجود دارد و مشتریان از این طریق نظرات و انتقادات خود را اعلام کرده و در اختیار سازمانی به نام مدیریت امور مشتریان قرار می دهند که در آنجا دسته بندی و تجزیه و تحلیل می شود و به واحد های اجرایی ارجاع می شود و این واحدها اصلاحات مربوطه را انجام می دهند، همچنین برای رفع شائبه ها نظر سنجی جامعی نیز در پایان هر سال توسط مرکز مطالعات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار می شود، نتایج این نظرسنجی هم در تمام حوزه ها بسیار امیدوار کننده بوده است، تمام این شاخص های رضایت مندی مشتریان را در مقاطع مختلف زمانی رصد می کنیم و اگر در جایی این شاخص ها کاهش یافت به سرعت فرایند ها را اصلاح کرده تا تمام این شاخص ها در سطح بالایی باقی بمانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=14081
  • 65 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.