تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

3

ضرورت حل اختلاف قیمت و کیفیت اتوبوس‌های پایتخت

  • کد خبر : 139911
  • 24 بهمن 1402 - 11:30
ضرورت حل اختلاف قیمت و کیفیت اتوبوس‌های پایتخت
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اختلافات میان شهرداری تهران و ایران خودرو بر سر قیمت و کیفیت اتوبوس‌های خریداری شده از سوی شهرداری تهران بیان کرد: ما به موضوع اختلافات قیمتی و کیفیتی ورود پیدا نمی‌کنیم.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از آغاز جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز شورا گفت: جلسه امروز را با تاخیر آغاز نکرده‌ایم بلکه ما زودتر از موعد شروع کردیم اما به دلیل آنکه جلسه قبلی کمی به طول انجامید صحن علنی دیرتر آغاز شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز در ابتدا نطق پیش از دستوری خواهیم داشت و پس از آن تعدادی از بانوان انقلابی کشور و شهر تهران که به شورا دعوت شده‌اند به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن مورد تقدیر قرار خواهند گرفت پس از آن بررسی عوارض ساختمانی انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه پیش از صحن علنی نیز نظرات مختلف در خصوص عوارض ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا این موضوع برای تصمیم‌گیری در صحن شورا مطرح می‌شود. قطعا موضوع عوارض ساختمانی و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌های آن امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد که ممکن است به طول بینجامد و ادامه آن به جلسه بعد موکول شود.

وی دستور کار بعدی شورای شهر را بررسی عوارض پارکینگ‌ها اعلام کرد و اظهار کرد: اگر فرصت شود مورد بررسی قرار می‌گیرد. ما زمانی برای تعیین عوارض داریم ولی پیش از آن باید ابتدا این عوارض از سوی وزارت کشور ابلاغ شود که با توجه به کم‌بودن فرصت مجبور شدیم به یکباره جلسات بررسی این موضوع را بیشتر کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص اختلاف میان شهرداری تهران و شرکت ایران خودرو در خصوص قیمت و کیفیت اتوبوس‌های تولید داخل اظهار کرد: ما در خصوص اختلافات قیمتی و کیفیتی ورود پیدا نمی‌کنیم هر یک از شرکت‌های تولید کننده داخل که محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند دست‌شان را می‌بوسیم و این محصولات را خریداری می‌کنیم. اختلافات مالی و ملکی قطعا موضوعی است که در آن دخالتی نخواهیم داشت. ما به دنبال اتوبوس‌های باکیفیت و با قیمت مناسب هستیم البته اختلاف قیمت‌ها زیاد است از خرید داخلی استقبال می‌کنیم اما این نباید به گونه‌ای باشد که ما ضرر کنیم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های سئول گفت: بخش گردشگری در شهرداری تهران اعلام کرده که از موضوع مطلع نبوده و به دلیل حضور رئیس نمایشگاه‌های گردشگری که جلسه‌ای هم در عباس آباد با حضور ایشان برگزار شد شرکت کردیم اما قطعا بنده در این نمایشگاه شرکت نمی‌کنم ولی این اقدام شهرداری تهران نیز تخلف نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود همانند منطقه ۲۲ می‌توانند این نمایشگاه‌ها را برگزار کنند اما توصیه ما این است که در جایی که برای برگزاری نمایشگاه‌ها ساخته شده نمایشگاه‌ها برپا شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=139911
  • 101 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.