تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد اقتصاد دانش‌بنیان عامل مشارکت مردم در جهش تولید رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها تمدید مهلت نوبت سوم کالابرگ افزایش شدید اجاره مسکن برای مستاجران ضرر شدید در کمین فولادسازان ایران افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم کشف منابع جدید نفت و گاز در ایران جزئیات احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو افتتاح ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال ضرورت ایجاد انگیزه برای ساخت هتل در تهران مأموریت‌های جدی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ تاثیر داروهای استنشاقی بر درمان آسم ۱۶ کشور در لیست جدید لغو روادید ضروزت توسعه زیرساخت‌های ورزش شهروندی در مناطق جنوبی پایتخت ایران صادرکننده خدمات نفتی به سایر کشورها کشف سفال‌های تاریخی در بانک ملی بازار تاریخی اصفهان محکومیت جدید برای استقلال وضعیت عجیب استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان غذاها و ویتامین‌های موثر در کاهش یبوست تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر

11

هوشمند سازی، گامی موثر در بهبود عملکرد شهروند

  • کد خبر : 13945
  • 16 خرداد 1398 - 2:25

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند بیان کرد: با استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات مدیران می توانند جهت پاسخگویی سریع به نیازمشتریان، عملکرد کلی شرکت را در یک نگاه بررسی کنند. علی بهمنی، مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در رابطه با هوشمند […]

شهروند

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند بیان کرد: با استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات مدیران می توانند جهت پاسخگویی سریع به نیازمشتریان، عملکرد کلی شرکت را در یک نگاه بررسی کنند.

علی بهمنی، مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در رابطه با هوشمند سازی فعالیت‌های شهروند افزود: با تحولات ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات، مدیریت شهری جدید تاکید زیادی بر روی هوشمند سازی فعالیت های خود دارد، همچنین در یک سال گذشته، بسیاری از بخش ها از سیستم های به روز فناوری اطلاعات استفاده شده است و فعالیت هایی که قبلا به شکل دستی صورت می‌گرفت امروه به حالت اتوماسیون و مکانیزه انجام می شود.

بهمنی، در ادامه خاطر نشان کرد: فرآیندهای دیگری همچون انبارداری نیز به شکل نوین هوشمند سازی شده است، هوشمند سازی انبار یکی از اتفاقات مثبت در یک سال اخیر بود که در حال حاضر تمام فعالیت ها در فروشگاه های شهروند با کمک سیستم های پیشرفته انجام می شود، امروزه می توانیم موجودی انبار و صندوق را به صورت آنلاین کنترل کنیم همچنین تحول اساسی در فروشگاه های مجازی و ناوگان حمل و نقل موتوری نیز از دیگر مصادیق هوشمند سازی در شرکت شهروند بشمار می‌رود.

وی، در خصوص نمونه های هوشمند سازی در فروشگاه های شهروند بیان کرد: سیستم خود پرداخت در فروشگاه بیهقی یکی از فرایند های کاملا مکانیزه است که تمام فرآیندهای خرید و فروش و پرداخت صورتحساب با کمک سیستم های فناوری اطلاعات انجام می شود، همچنین امروزه به کمک یک نرم افزار به صورت آنلاین متوجه می‌شویم موجودی کدام قفسه در حال کاهش است و نیاز به سفارش دهی دارد، در حال حاضر تلاش می کنیم که سفارش های خود را متمرکز کنیم و از حالت سنتی خارج کرده و با استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات به صورت اتوماتیک انجام دهیم.

مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند، با اشاره به نقش هوشمند سازی در بهبود عملکرد شرکت شهروند اظهار داشت: سنجش رضایت مشتریان در گذشته به صورت سنتی و پرسشنامه انجام می‌شد که امکان خطای انسانی در آن وجود داشت، اما اکنون با کمک سیستم های فناوری اطلاعات رضایت مشتریان به صورت آنلاین سنجیده می شود و تلاش می کنیم کیوسک‌هایی در فروشگاه های شهروند قرارداده شود تا مردم به صورت آنلاین نقطه نظرات خود را اعلام کنند این نقطه نظرات به صورت مستقیم و با سرعت بیشتری به واحدهای اجرایی وصل می شود که در آن جا تجزیه و تحلیل شده ودر نهایت منجر به بهبود عملکرد می شود.

بهمنی در پایان ضمن بررسی نقش هوشمند سازی تصریح کرد: دیگر نیازی نیست پرسنل شرکت بخشی از زمان کاری خود را صرف بررسی اعداد و ارقام  و جداول آماری برای استفاده مدیران تهیه کنند، با کمک سیستم های فناوری اطلاعات پیشرفته، عملکرد شرکت تبدیل به داشبوردهای مدیریتی شده و مدیران می توانند با یک نگاه عملکرد شرکت را از لحاظ هزینه، فروش و رضایت مشتریان بررسی کنند، و نقاط ضعف و قدرت را به سرعت شناسایی و تمهیدات مورد نطر را لحاظ خواهند کرد همچنین در یک سال اخیر بحث هوشمند سازی جزء برنامه های اصلی تحول شرکت شهروند قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=13945
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.