تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

1

بهره برداری از ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در پایتخت

  • کد خبر : 138320
  • 30 دی 1402 - 12:52
بهره برداری از ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در پایتخت
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری ۱۸ تقاطع غیرهمسطح تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از پل مکانیزه B۹ در قالب پویش شنبه امید و افتخار گفت: در حال حاضر در ۲۰ منطقه پایتخت فعالیت عمرانی در حال انجام است که ۱۶ مورد پروژه عمرانی و مابقی اماکن، پارکینگ‌ها و ساختمان‌هاست. برای اجرای آزادراه شهید شوشتری گشایش خوبی ایجاد شد و این نوید را می دهیم که پروژه با توان بالا در حال اجراست و در آینده نزدیک ۶۰ درصد از آن آسفالت می‌شود.

وی افزود: تا پایان سال ۱۸ تقاطع غیرهمسطح به بهره برداری می‌رسد. تا یک ماه و نیم آینده ۱۰ پروژه دیگر عمرانی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در مقاوم سازی و بهسازی پل ها نیز ۶ پروژه تکمیل شده و دو پروژه در دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و مابقی سال آینده تکمیل می‌شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: رکورد آسفالت در سال‌های اخیر در بیشترین میزان ۸۴۶ هزار تن و میانگین ۵۳۰ هزار تن بوده است. تا امروز یک میلیون و ۴۹۲ هزار تن آسفالت توزیع شده که با همکاری شورای شهر تهران اختصاص بودجه این مهم صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: بودجه ما ۱۴۳ درصد در متمم نسبت به بودجه ابتدایی رشد داشته؛ اما پروژه‌ها به اندازه‌ای رشد داشته که پیشنهاد ما رشد ۳۰۰ درصدی بودجه بود. بر اساس آمار، پیش‌بینی می کنیم حداقل هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در سامانه ثبت شود.

حق‌بین با بیان اینکه پروژه‌ها با همکاری سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: ما با نگاه نوآورانه و رویکرد جدید پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم، به طوری که این پروژه به سیستم برف‌زدایی مجهز شده و دیگر آسفالت و جداول آسیب نخواهند دید. پل B۱۰ نیز با روش گرمایش از کف در بزرگراه ارتش اجرایی می‌شود. در اجرای پل شهید آوینی این طرح پیش بینی شده و تا یک ماه آینده پروژه بسیار زیبایی به منطقه ۲۰ تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: نزدیک به یکصد پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف به مردم پایتخت تحویل داده می‌شود و سعی می‌کنیم پروژه‌های پیش بینی شده را در اسرع وقت تحویل دهیم.با همکاری پلیس بازدید مفصلی از میدان جی داشتیم. این طرح مباحث و جزئیات فراوانی دارد که امیدواریم بتوانیم موارد را دنبال کنیم و طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=138320
  • 141 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.