تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

1

بهره برداری از ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در پایتخت

  • کد خبر : 138320
  • 30 دی 1402 - 12:52
بهره برداری از ۱۸ تقاطع غیرهمسطح در پایتخت
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری ۱۸ تقاطع غیرهمسطح تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از پل مکانیزه B۹ در قالب پویش شنبه امید و افتخار گفت: در حال حاضر در ۲۰ منطقه پایتخت فعالیت عمرانی در حال انجام است که ۱۶ مورد پروژه عمرانی و مابقی اماکن، پارکینگ‌ها و ساختمان‌هاست. برای اجرای آزادراه شهید شوشتری گشایش خوبی ایجاد شد و این نوید را می دهیم که پروژه با توان بالا در حال اجراست و در آینده نزدیک ۶۰ درصد از آن آسفالت می‌شود.

وی افزود: تا پایان سال ۱۸ تقاطع غیرهمسطح به بهره برداری می‌رسد. تا یک ماه و نیم آینده ۱۰ پروژه دیگر عمرانی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در مقاوم سازی و بهسازی پل ها نیز ۶ پروژه تکمیل شده و دو پروژه در دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و مابقی سال آینده تکمیل می‌شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: رکورد آسفالت در سال‌های اخیر در بیشترین میزان ۸۴۶ هزار تن و میانگین ۵۳۰ هزار تن بوده است. تا امروز یک میلیون و ۴۹۲ هزار تن آسفالت توزیع شده که با همکاری شورای شهر تهران اختصاص بودجه این مهم صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: بودجه ما ۱۴۳ درصد در متمم نسبت به بودجه ابتدایی رشد داشته؛ اما پروژه‌ها به اندازه‌ای رشد داشته که پیشنهاد ما رشد ۳۰۰ درصدی بودجه بود. بر اساس آمار، پیش‌بینی می کنیم حداقل هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در سامانه ثبت شود.

حق‌بین با بیان اینکه پروژه‌ها با همکاری سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: ما با نگاه نوآورانه و رویکرد جدید پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم، به طوری که این پروژه به سیستم برف‌زدایی مجهز شده و دیگر آسفالت و جداول آسیب نخواهند دید. پل B۱۰ نیز با روش گرمایش از کف در بزرگراه ارتش اجرایی می‌شود. در اجرای پل شهید آوینی این طرح پیش بینی شده و تا یک ماه آینده پروژه بسیار زیبایی به منطقه ۲۰ تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: نزدیک به یکصد پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف به مردم پایتخت تحویل داده می‌شود و سعی می‌کنیم پروژه‌های پیش بینی شده را در اسرع وقت تحویل دهیم.با همکاری پلیس بازدید مفصلی از میدان جی داشتیم. این طرح مباحث و جزئیات فراوانی دارد که امیدواریم بتوانیم موارد را دنبال کنیم و طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=138320
  • 125 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.