تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش

2

مشکل کمبود واگن در مترو

  • کد خبر : 137220
  • 17 دی 1402 - 14:17
مشکل کمبود واگن در مترو
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران بیان کرد: مسئولان دوره گذشته مدیریت شهری، شهر را معطل گذاشتند و به موضوع تأمین واگن ورود نکردند که اکنون میراث‌دار کم‌کاری آن‌ها هستیم. 

به ذگزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ محسن هرمزی درباره کمبود قطار اظهار داشت: هیچکس منکر کمبود واگن در متروی تهران نیست، اما باید دید چه افرادی کمبود واگن را رقم زده‌اند؟!

وی ادامه داد: دوره گذشته مدیریت شهری تهران در ۴ سال فعالیت خود، برای تأمین واگن از طریق قرارداد ۶۳۰ دستگاه واگن اقدامی انجام ندادند و با پیگیری‌های مدیریت شهری فعلی، قرارداد مذکور به سرانجام رسید که سند پرداخت وجه آن از سوی دولت نیز در صحن شورای شهر تهران ارائه کردم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: مسئولان دوره گذشته مدیریت شهری، شهر را معطل گذاشتند و به موضوع تأمین واگن ورود نکردند؛ ما اکنون میراث‌دار کم‌کاری آنها هستیم.

وی در ادامه گفت: قطعاً اعزام قطار با فاصله زیاد به ایستگاه مترو پرند از تعطیل بودن این ایستگاه بهتر است و در حال حاضر با افتتاح این ایستگاه، به بسیاری از شهروندان خدمت می‌شود بنابراین نمی‌توان گفت به دلیل کمبود واگن، از ظرفیت موجود استفاده نکنیم؛ این در حالی است که راه‌اندازی این ایستگاه عاملی در کاهش ترافیک و آرامش روانی مردم شده است و ارزش این امر را با هیچ معیار مالی نمی‌توان مقایسه کرد.

هرمزی تصریح کرد: تا سال آینده که قطارهای جدید وارد ناوگان شود به تدریج شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطارها در مسیر متروی پرند خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=137220
  • 85 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.