تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس

0

اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است

  • کد خبر : 136442
  • 09 دی 1402 - 15:38
اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است
اقدامات بانک توسعه تعاون در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب روز گذشته با حضور مدیران ستادی بانک و بازرسان عفاف و حجاب وزارت کشور مورد تبیین قرار گرفت.

به گزارش افق تهران؛ زهرا رویتوند غیاثوند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مسئول عفاف و حجاب بانک، در این جلسه اظهار داشت: بانوان بانک توسعه تعاون در سطح ستاد و صف علاوه بر انجام فعالیت های تخصصی بانکداری، اهتمام والایی در رعایت ارزش‌های فرهنگی، عقیدتی و اجتماعی دارند و در بحث آداب اداری و رعایت اصول عفاف و حجاب نیز در وضعیت مساعدی بسرمی‌برند.

وی افزود: ارتباط مناسبی میان لایه‌های مدیریتی و اجرایی بانک وجود دارد و همکاران در سطوح مختلف مساعدت ها و هماهنگی های لازم را دارند و اراده همکاران برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در محیط کار و همچنین ترویج آن میان مشتریان نیز ستودنی بوده است.

غیاثوند افزود: بانک توسعه تعاون ساختارهای فرهنگی و عقیدتی متنوعی دارد و کمیته بانوان بانک توسعه تعاون با محوریت مشاور امور بانوان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانک، ستاد اقامه نماز، بسیج بانک در کنار واحدهای مرتبط از جمله اداره کل روابط عمومی، مدیریت امور سرمایه انسانی و مدیریت امور استانها و شعب تدابیر و برنامه های متنوعی برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در بانک منظور داشته اند.

*صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب: حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان شده است*

صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب خاطر نشان نمود: در حالی مدیر عامل بانک نسبت به انتصاب مشاور امور بانوان اقدام نموده‌اند که تاثیر بسزایی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل بانوان در سطح کشور داشته است. حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان و ارتقای سطح بهره وری آنان و رعایت بهتر مولفه های مرتبط با عفاف و حجاب گردیده است، و به نوعی انضباط سخت افزاری و نرم افزاری میان بانوان همکار در سطح بسیار مساعدی به وقوع پیوسته است.
وی افزود: درمحیط شعب نیز با مساعدت همکاران و تکریم مشتریان تلاش شده است تا عفاف و حجاب حاضرین در شعب در بالاترین سطح رعایت گردد.

*رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت:تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است.*

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر مدیریتی و همچنین سطح بالای فرهنگ همکاران، تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است. در المپیاد ورزشی کارکنان نیز با هماهنگی مشاور بانوان، با برگزاری جلسات و نشست های متعدد قبل و در حین رقابت‌ها به رعایت حداکثری ضوابط و از جمله رعایت عفاف و حجاب نظارت شده است.

*علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور:بانک توسعه تعاون در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد*

علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور گفت: بانک توسعه تعاون با حضور مدیران آگاه و متدین و همکاران مطلع، در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد، علاوه بر بانک شرکت های تابعه نیز مشمول بازرسی ها و نظارت بازرسان وزارت کشور هستند که ضرورت دارد همکاری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

جانه توصیه نمود: بازرسان بانک نیز علاوه بر توجه به مباحث مالی و بانکی، توجه ویژه به وضعیت شعب در شاخصه ها و مولفه های عفاف و حجاب نیز در فرآیند بازرسی داشته باشند.

*سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون:فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب به صورت عقیده ای و قلبی است*

رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب فراتر از مسائل اداری، به صورت عقیده ای و قلبی است و صرفا منحصر به تکلیف اداری نمی‌باشد. این اداره کل همواره از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به ویژه فرهنگ و عفاف بهره برده است، همچنین برنامه های متنوع فرهنگی در قالب همایش‌ها، نشست‌ها، جلسات و مسابقات در حال انجام بوده است و معاونت فرهنگی این اداره کل نیز به صورت مفصل برنامه های متنوعی را در طول سال به اجرا درمی‌آورد.

میرفخرایی افزود: اجرای سرود عفاف و حجاب توسط یکی از گروه‌های مطرح کشوری از جدیدترین اقدامات بوده است، توزیع بسته‌ها وهدایای ویژه جشن تکلیف میان فرزندان همکاران نیز در تشویق آنان برای انجام تکالیف شرعی و رعایت موازین مرتبط با عفاف و حجاب اثربخش بوده است، ارائه و انتشار کدهای رفتاری میان همکاران نقش مهمی در فرهنگ سازمانی دارد، توجه ویژه‌ای به عفاف و حجاب شده است.

حسین جلیلی رئیس اداره کل حفاظت اسناد و فناوری اطلاعات، محمد سجادی رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی، غلامعلی پانبردان مدیر هسته گزینش، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نیز نکاتی را پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص عفاف و حجاب مطرح نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=136442
  • 55 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.