تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

2

مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت

  • کد خبر : 136294
  • 30 آذر 1402 - 18:43
مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت
استفاده از روشهای متنوع و بکارگیری ظرفیت های تاثیرگذار باعث تحقق مشتری مداری و حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت شده است.

به گزارش افق تهران؛ رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی به اندازه‌ای اهمیت دارد که باید با روش‌های گوناگون بدنبال جلب رضایت مشتری بود تا جذب بیشتری صورت پذیرد و بتوان در عرصه رقابت رتبه قابل قبولی بدست آورد. مشتری مداری به اندازه‌ای اهمیت دارد که در کلاس‌های اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. مشتری مداری در بخش تولید و خدمات با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در عرصه تولید قیمت مناسب، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری دارد که از سوی بسیاری از شرکت‌های تولیدی به صورت گسترده صورت می‌گیرد.

چالش شرکت‌های مالی

در عرصه خدمات چالش‌ها بسیار است و باید به روش‌های گوناگون بدنبال جلب و جذب مشتری بود. نیازشناسی در بخش خدمات اهمیت ویژه‌ای دارد و فعالان عرصه‌های گوناگون خدمات باید دایم بدنبال ارایه روش‌هایی باشند که بتواند خواسته‌های مشتریان را تامین کند. خدمات در بخش مالی با چالش‌های جدی تری رو به رو است. امکان سواستفاده بزرگترین چالش بخش مالی است به همین دلیل ارایه خدمات باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. اما روش‌های دیگری نیز علاوه بر ارایه خدمات وجود دارد که باعث موفقیت بیشتر شرکت‌های خدماتی در عرصه مالی می‌شود.

جلب و جذب با جشنواره

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به جلب و جذب مشتری منجر شود، برگزاری برنامه‌های انگیزشی است که جشنواره‌ها می‌تواند از مهمترین آن‌ها باشد. به همین دلیل شرکت به پرداخت ملت به پاس قدردانی و همراهی پذیرندگان پایانه فروشگاهی خود، تصمیم به برگزاری جشنواره بزرگی تحت عنوان ۱+۴۴ کرد. این جشنواره که با عنوان جشنواره ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی ۱+۴۴ در نظر گرفته شده، از تاریخ ۲۰ آذر تا ۳ بهمن در سراسرکشور طی ۴۴ روز برگزار می‌شود که پذیرندگان می‌توانند با تبدیل امتیازات خود به شانس قرعه کشی در اپلیکیشن سکه از جوایز ارزنده و نفیس به قید قرعه برخوردار گردند.

بالاترین اثربخشی

اقدامات انگیزیشی و تکریم مشتریان در کنار ارایه بهترین خدمات، باعث رونق به‌پرداخت ملت شده به نوعی که شرکت به‌پرداخت ملت در مهرماه امسال، بالاترین میزان شاخص «اثربخشی کارتخوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را با عدد ۱.۹۲۲ رقم زد. این شرکت همچنین با کاهش سهم کارتخوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به ۸.۳۳ درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است. بر اساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این توفیقات، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت ۸۸.۱ درصد برخوردار بوده است.

کسب رتبه نخست

تاثیر دیگر توجه به مشتری باعث شد تا به‌پرداخت ملت در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ها در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شود. شاپرک اعلام کرد؛ این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم ۲۰.۳۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد. این دستاورد، حاصل رتبه نخست «به‌پرداخت ملت» در انواع کانال‌ها و ابزار پذیرش تراکنش شامل کارتخوان فروشگاهی، ابزار‌های اینترنتی و ابزار‌های موبایلی بوده است.

پردازش در اوج

به پرداخت ملت در مهرماه موفق شد ۱۸.۶ درصد از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، ۲۸.۶۵ درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و ۴۴.۷۹ درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده و بالاترین درصد‌ها را در بین ۱۲ شرکت PSP از آن خود کند. گفتنی است؛ بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه ۱۴۰۲ با پوشش ۲۰.۴۵ درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

صعود در رتبه‌بندی جهانی

اتفاق مبارک دیگری که در نتیجه تعامل به پرداخت با مشتریان رقم خورده، کسب رتبه سیزدهم جهانی است به نوعی که بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان در سال ۲۰۲۲، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی سال ۲۰۲۱ رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد. این رتبه‌بندی نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت و عملکرد موفق و درخشان این شرکت است.

پخش مراسم آنلاین

نکته مهمی که در جشنواره ۱+۴۴ صورت می‌گیرد، پخش مراسم و قرعه کشی به صورت آنلاین در پلتفرم آپارات به پرداخت ملت و درج اسامی برندگان در وب سایت رسمی شرکت است. در این جشنواره به قید قرعه به برندگان جوایزی نفیس از جمله کمک هزینه خرید خودروی ۲۰۶، ربع سکه بهار آزادی، کنسول بازی پلی استیشن ۵ (PS۵)، گوشی تلفن همراه، کمک هزینه سفر و جوایز ارزنده دیگر اهدا می‌شود. البته پذیرندگان می‌توانند جهت مشاهده امتیازات خود، اپلیکیشن سکه را از طریق مارکت‌های معتبر نصب و اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت رسمی شرکت مشاهده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=136294
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.