تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

4

همسر محمد علی نجفی قصد داشت چه اسراری را افشا کند؟

  • کد خبر : 13628
  • 08 خرداد 1398 - 10:53
همسر محمد علی نجفی قصد داشت چه اسراری را افشا کند؟

یک سیاستمدار کهنه چه رازهایی می تواند در زندگی خود داشته باشد که حاضر است به قیمت زندان رفتن و اعدام، مانع از افشای آن‌ها شود. به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، عصر دیروز خبر کوتاه و شوک آوری به سرعت به تیتر اول محافل خبری تبدیل شد، میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی در […]

یک سیاستمدار کهنه چه رازهایی می تواند در زندگی خود داشته باشد که حاضر است به قیمت زندان رفتن و اعدام، مانع از افشای آن‌ها شود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، عصر دیروز خبر کوتاه و شوک آوری به سرعت به تیتر اول محافل خبری تبدیل شد، میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی در منزل خود به قتل رسید.

گرچه کارآگاهان از همان ابتدا متوجه شده بودند قاتل کیست، اما به دلایل فنون و ترفند‌های پلیسی نامی از او نبردند تا اینکه خود قاتل حدود ۹ ساعت بعد از قتل  اعتراف خود را به مأموران پلیس آگاهی تسلیم کرد.

اما خبری که از خبر قتل، شوک آور تر بود اعلام نام قاتل توسط کارآگاهان بود، قاتل کسی جز محمدعلی نجفی، وزیر اسبق آموزش و پرورش، وزیر اسبق علوم، رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه، رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، عضو پیشین شورای شهر تهران و شهردار اسبق تهران نبود، مردی که حدود یک سال قبل به دلایلی نامعلوم که آن زمان بیماری گفته شد، از شهرداری تهران استعفا کرده بود.

اما نکته جالب تر اینجاست که اندکی بعد از استعفا حدس و گمان‌هایی، علت استعفا را ارتباط محمدعلی نجفی با زن جوانی به نام میترا استاد دانستند، زنی که نجفی به خاطر او از یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌هااستعفا کرد و یک سال تمام خود را از دید مردم و رسانه‌ها پنهان کرد.

از همان زمان انتشار خبر قتل میترا استاد، یکی از خبرنگاران شاغل در یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که استاد روز قبل از حادثه با او تماس گرفته و خواستار انجام مصاحبه‌ای در روز‌های آتی شده است، این خبرنگار مدتی بعد متن پیامک‌های میان خود و استاد را نیز منتشر کرد تا معلوم شود که میترا قصد مصاحبه داشته، اما به دلیل سفر خانوادگی به قم (در روز حادثه) مصاحبه خود را به تاریخ دیگری موکول کرده است.

اما ساعتی بعد،درست زمانی که نجفی خود را به عنوان قاتل معرفی کرد و مقابل دوربین‌ها قرار گرفت، به یک مسئله اشاره کرد، موضوعی که می‌توانست پازل معمای قتل استاد و محتوای مصاحبه وعده داده او را حل کند.

نجفی در صحبت‌های خود اشاره کرد که مینا استاد قصد داشته اسرار زندگی او را فاش کند و مدام شهردار اسبق را تهدید به افشاگری می‌کرده است.

اما چه اسراری وجود داشته که موجب شده مرد آرام و یخی کابینه‌های دولت‌های جنگ و اصلاحات به خاطرش دست به اسلحه برده و به زندگی همسر خود پایان دهد؟ یک سیاستمدار  کهنه چه رازهایی می تواند در زندگی خود داشته باشد که حاضر است به قیمت زندان رفتن و اعدام، مانع از افشای آن‌ها شود؟

اینکه استاد از نجفی چه می‌دانسته راز سر به مهری است که شاید هرگز فاش نشود، حتی در جریان دادگاه رسیدگی به قتل او، اما آیا همسر وی تنها فردی بوده که اسراری از شهردار اسبق تهران را در سینه داشته است؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=13628
  • 73 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.