تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

0

توطئه‌ی مهندسی شده‌ی جعل سند برای استقلال

  • کد خبر : 136200
  • 06 دی 1402 - 9:33
توطئه‌ی مهندسی شده‌ی جعل سند برای استقلال
پیشکسوت فوتبال استقلال بیان کرد: عنوان کردن جعل سند توسط مدیر عامل در کمتر از ۱۰ روز مهندسی شده است و همه این اتفاقاتی که رخ داده توطئه علیه استقلال بوده تا این تیم را به حاشیه ببرند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره بازی خوب شاگردان نکونام مقابل تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: من بعد از دربی گفته بودم که استقلال بازی راحتی در ۳ بازی آینده خود نخواهد داشت و شرایطی که در حال حاضر در تیم حاکم است بد نیست. شاگردان نکونام هم مقابل گل گهر بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. گل گهر هم تیم خوبی است و طبق بازی که انجام دادند مشخص بود که به خوبی استقلال را آنالیز کرده بودند اما استقلال در ادامه دیدید چطور بازی کرد. هرچند بازی سختی بود اما آبی‌ها مستحق پیروزی بودند.

استقلال بازیکن خلاق در پست هافبک ندارد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص کمبود بازیکن خلاق در خط میانی آبی پوشان گفت: استقلال در حال حاضر کم و کاستی‌هایی دارد که باید برطرف شود. در برخی پست‌ها کمبودهایی وجود دارد که باید آنها رفع شوند.

وی با اشاره به عملکرد دو بازیکن استقلال ادامه داد: مهدی پور و رضاوند هم که در خط میانی و به عنوان بازی ساز حضور دارند بازی‌هایشان شبیه هم است و نتوانستند کار خلاقانه‌ای انجام دهند. به نظرم بازیکنان استقلال تا به امروز عالی ظاهر شدند و با وجود دست خالی جواد نکونام عملکرد بسیار خوبی را داشتند. وقتی تیم پر مهره‌ای مانند سپاهان را نگاه می‌کنیم می‌بینیم استقلال با این بازیکنانی که دارد کار بزرگی را انجام داده است.

جواد برای استقلال ایستادگی کرد

نوری با بیان اینکه نکونام برای استقلال ایستادگی کرد گفت: همه می‌دانند استقلال از ابتدای فصل مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است و جواد نکونام هم درباره استقلال مردانگی کرد و ایستاد. او با تمام حاشیه‌ها و مشکلاتی که داشت تیم را به خوبی جمع کرد و نتیجه‌ای هم که تا به امروز کسب کرده، قابل قبول بوده است. خیلی‌ها دوست ندارند نکونام نتیجه بگیرد، در ظاهر خوب هستند اما در باطن اصلاً نمی‌خواهند جواد نتیجه خوبی را به دست آورد.

مدیران باشگاه نمی‌توانند در نیم فصل دوم قسر در بروند

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران درباره در خواست نکونام برای جذب ۵ بازیکن در نیم فصل دوم عنوان کرد: نیم فصل اول جواد نکونام کار بزرگی انجام داد و در نیم فصل دوم این مدیران باشگاه هستند که باید خواسته‌های نکونام را بر آورده کنند. اگر این اتفاق صورت نگیرد مدیران باشگاه هم می‌دانند که با میلیون‌ها هوادار طرف هستند. این بار دیگر نمی‌توانند قِسر در بروند و تیم نکونام را در نیم فصل دوم تقویت نکنند. باشگاه موظف است که خواسته‌های نکونام را عملی کند مخصوصاً ۵ بازیکنی که مد نظر دارد تا او بتواند با خیال راحت در نیم فصل دوم برای قهرمانی قدم بردارد.

عنوان کردن جعل اسناد در کمتر از ۱۰ روز مهندسی شده بود

وی در پایان با اشاره به اتهامات جعل به مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: تیم فوتبال استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در صدر جدول است. همین موضوع باعث ناراحتی بعضی‌ها شده که نمی‌خواهند آبی‌ها در آرامش باشند. عنوان کردن جعل توسط مدیر عامل باشگاه آنها در کمتر از ۱۰ روز مهندسی شده است. همه این اتفاقاتی که رخ داده توطئه علیه استقلال بوده و می‌خواهد این تیم را به حاشیه ببرند اما زهی خیال باطل است، چرا که مثل پشت جواد نکونام و بازیکنان استقلال ایستاده‌ایم و به امید خدا به قهرمانی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=136200
  • 89 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.