تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

1

جوانان جودوکار ایران در فهرست رنکینگ جهانی

  • کد خبر : 136091
  • 05 دی 1402 - 12:42
جوانان جودوکار ایران در فهرست رنکینگ جهانی
تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان ایران پس از چهار سال تعلیق، آبان ماه سال جاری در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند و در نهایت موفق شدند با کسب یک مدال نقره و دو برنز نام خود را در فهرست رنکینگ فدراسیون جهانی ثبت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ پس از پایان مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۲۳ در تاشکند ازبکستان برگزار شد، فدراسیون جهانی با احتساب امتیاز این رقابت‌ها، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان ایران پس از چهار سال تعلیق، آبان ماه سال جاری در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند و در نهایت موفق شدند یک مدال نقره در بخش نوجوانان و دو برنز در بخش جوانان کسب کنند. حال پس از چهار سال در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، اسامی تعدادی از جودوکاران نوجوان و جوان کشورمان در بخش پسران دیده می‌شود.

ابوالفضل محبی نماینده وزن منهای ۹۰ کیلوگرم تیم نوجوانان کشورمان که در ازبکستان موفق به کسب مدال برنز آسیا شده بود در رنکینگ جهانی در رده بیست و هفتم قرار دارد.

محمدمهدی مظلوم نیز دیگر جودوکار کشورمان در رده سنی جوانان در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم در رده ۶۴ قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز محمدحسین یاقوتی نماینده وزن منهای یکصد کیلوگرم که مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرده در رنکینگ جهانی در جایگاه ۵۱ قرار گرفت.

عباس موحد نماینده وزن به اضافه یکصد کیلوگرم تیم جوانان که مدال برنز قهرمانی آسیا را به‌ دست آورد، در رنکینگ جهانی در جایگاه ۴۸ قرار گرفته است.

امیرحسین چوپان نماینده وزن منهای ۹۰ کیلوگرم تیم جوانان کشورمان با مبارزاتی که انجام داد و پیروزی‌هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا به‌دست آورد در جایگاه ۷۹ قرار گرفته است.

پیش از این نیز مریم بربط در بخش بانوان و رده سنی بزرگسالان که در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور پیدا کرده بود، وارد رنکینگ فدراسیون جهانی شده و او نیز در جایگاه ۱۰۴ فدراسیون جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=136091
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.