تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

1

پاسخ کمیته انضباطی به تبرئه باشگاه استقلال

  • کد خبر : 135455
  • 27 آذر 1402 - 8:19
پاسخ کمیته انضباطی به تبرئه باشگاه استقلال
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، هنوز رأیی برای پرونده باشگاه استقلال صادر نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ رضا جاودانی در واکنش به شایعه منتشرشده درباره تبرئه باشگاه استقلال در پرونده ابهامات مطرح شده در قرارداد چند بازیکن و شکایت چند باشگاه از آبی‌پوشان اظهار داشت: این شایعه که رأی صادر شده، چرت محض است! اصلاً هنوز استعلام‌ها نیامده است و جلسه‌ای برگزار نکردیم که رأی صادر شود. معلوم نیست چطور یک نفر شبانه یک استوری در فضای مجازی منتشر می‌کند و بعد از آن این هجمه علیه کمیته انضباطی ایجاد می‌شود. بر چه اساس این هجمه ایجاد شده است؟ مگر ما رأیی دادیم؟

وی افزود: تا این لحظه جواب استعلام‌ها نیامده است. ضمن اینکه قرار است سعید مهری و محمدرضا خالدآبادی هم بعد از بازی آتی استقلال در جلسه کمیته انضباطی شرکت کنند و توضیحاتی بدهند. برخی‌ها مشخص نیست چطور این هجمه را به کمیته انضباطی وارد می‌کنند و متأسفانه کمیته اخلاق هم خواب است و نمی‌دانم چرا برخوردی نمی‌شود!

جاودانی تصریح کرد: کمیته انضباطی فارغ از رنگ‌ها پس از آمدن جواب استعلام‌ها و اظهارات افراد، با بررسی مدارک رأی خود را خواهد داد و تا این لحظه هیچ رأیی صادر نشده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده مربوط به دربی ۱۰۲ به این کمیته رسیده است یا خیر، گفت: بله! امروز پرونده‌ای در این مورد رسیده است و باید آن را مطالعه کنیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم دو طرف هم علیه هم شکایت‌هایی کرده‌اند که باید بررسی شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135455
  • 78 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.