تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران افتتاح دهمین یاورشهر برای بانوان رونمایی از «اسطرلاب» دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱

1

استقبال بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان

  • کد خبر : 135430
  • 27 آذر 1402 - 16:35
استقبال بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان
بازارهای صادراتی از محصولات جدید شرکت پاکسان استقبال کردند.

به گزارش افق تهران؛ شرکت صنایع بهداشتی پاکسان در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی در سال ۱۴۰۲، تولید و عرضه محصولاتی به‌صرفه و سازگار با محیط زیست به انجام رسانید که در این مسیر با موفقیت‌های چشمگیر و استقبال از جانب بازارهای خارج کشور مواجه شد.

شرکت صنایع بهداشتی پاکسان در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی در سال ۱۴۰۲، تولید و عرضه محصولاتی به‌صرفه و سازگار با محیط زیست به انجام رسانید که در این مسیر با موفقیت‌های چشمگیر و استقبال از جانب بازارهای خارج کشور مواجه شد.

شرکت پاکسان با سابقه بیش از ۶ دهه فعالیت به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی صنعتی و خانگی در کشور است که ۷۰ محصول مختلف را در زمینه‌های بهداشتی و شوینده در قالب ۱۵ برند گوناگون از قبیل برندهای نام آشنای سیو، گلنار، عروس، نسیم، سپید، برف و… تولید و برای ۲۵ مقصد صادراتی عرضه می‌کند.

شرکت پاکسان امسال اقدام به رونمایی از ۳ محصول کرد که به دلیل بسته‌بندی جذاب و ویژگی‌های ذکر شده، در بیش از ۲۰ کشور دنیا جایگاه ویژه‌ای را در جامعه آنها به دست آورده است. سطح کیفیت کالاهای تولیدی و سایر فرایندهای سازمانی منطبق با آخرین استانداردها و به‌روزترین دستاوردهای نظام ارزیابی و بازبینی شیوه های مدیریتی در شرکت پاکسان موجب شد تا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN شود.

پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی با برند “آس” با دارابودن مزیت‌های فراوان تنها پس از گذشت کمتر از ۱۰ روز از رونمایی به کشورهای همجوار و حوزه خلیج فارس از جمله کشور عراق صادر شد. محصول دیگر این شرکت پودر سپید پرایم واش پاکسان بود که به دلیل دارابودن امتیازات ویژه‌ای همچون فرمولاسیون اختصاصی، رسوب‌گیری کمتر، بازدهی بیشتر و قیمت پایین به صورت کاملا ایرانی قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را به دست آورد و اکنون این محصول در دست رایزنی برای ورود به بازارهای حوزه اوراسیا و اروپا می‌باشد.

علاوه بر این، واحد بازاریابی و فروش خارجی پاکسان در نظر دارد تا براساس برنامه‌های بازاریابی مناسبتی و ایجاد ارتباط برند با مشتریان برنامه عرضه «پودر سال نو» با برند «سردا» را در کشورهای مختلف به مناسبت آغاز سال نو میلادی به انجام برساند.

شپاکسا به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید اقداماتی از قبیل تغییر در طراحی و بسته‌بندی، تبلیغات به هنگام در مسیر شناسایی ویژگی‌های محصول و پودر سال نو میلادی را در سال ۱۴۰۲ به انجام رسانید که با استقبال گسترده در جذب بازارهای جدید آفریقایی و کشورهای همسایه ایران مواجه شد.

این شرکت که همیشه تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی برای عموم مردم جامعه را با درنظر گرفتن مباحث زیست‌محیطی و سلامت خانواده‌ها در دستور کار خود قرار داشته است، محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند که همواره توسط واحدهای مستقر آزمایشگاهی مورد پالایش و بررسی قرار می‌گیرند.

بازارهای کشورهای خارجی و همسایه با درک این موضوع نیازداخل خود را در تامین این‌گونه محصولات که سازگار با محیط زیست و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و چه بسا بالاتر از شاخص‌های جهانی می‌باشد، سنجیده‌اند و برای عرضه این محصولات در بازارهای خود مسیری را گشوده‌اند.

برنامه‌های صحیح و نیازسنجی واحد‌های فروش و تولید شرکت پاکسان در مسیر جذب بازارهای جدید، جذابیت محصولات تولیدی بزرگترین شرکت شوینده کشور را دوچندان کرده است. هدفگذاری برای صادرات محصولات پاکسان به گونه‌ای رقم می‌خورد که این شرکت در حال حاضر اولین محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفریقا و کشور سودان کرده است و درصدد است تا با معرفی و شناساندن خاصیت‌های منحصر به فرد محصولات خود از قبیل؛ لکه‌بری و پاک‌کنندگی بالا، میزان مصرف و قیمت پایین، بازارهای نو و جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135430
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.