تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

0

صفر تا صد بیمه تکمیلی هنرمندان

  • کد خبر : 135146
  • 22 آذر 1402 - 12:02
صفر تا صد بیمه تکمیلی هنرمندان
هنرمندانی که به صورت مستمر به انجام فعالیت‌های حرفه‌ای مشغول هستند، می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی هنرمندان قرار گیرند. برای استفاده از خدمات این بیمه، لازم است که ابتدا به عضویت صندوق اعتباری هنر درآیند.

به گزارش افق تهران؛ در این مقاله، به شما توضیح خواهیم داد که بیمه تکمیلی هنرمندان چیست و چه شرایطی برای دریافت آن لازم است. همچنین، شما با مراحل عضویت در صندوق اعتباری هنر و نحوه ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان آشنا خواهید شد. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بیمه تکمیلی هنرمندان چیست؛ پوشش هزینه‌‌های درمانی برای فعالین هنر

برخی از خدمات درمانی مانند جراحی،‌ زایمان، خدمات ناباروری و پاراکلینیکی هزینه‌های بسیار بالایی دارند؛ اما با دریافت بیمه تکمیلی انفرادی می‌توان بخش قابل‌توجهی از این هزینه‌ها را پوشش داد. نقش بیمه تکمیلی هنرمندان دقیقا به همین ترتیب است. هر فردی که در حوزه هنری مانند نویسندگی، بازیگری و روزنامه‌نگاری فعالیت می‌کند امکان دریافت بیمه تکمیلی هنرمندان را دارد. در این بیمه، هزینه‌های درمانی تا سقف توافق‌شده پوشش داده می‌شوند.

پوشش هزینه‌های درمانی جامعه هنرمندان با بیمه تکمیلی هنرمندان

شرایط عمومی و مدارک مورد‌نیاز برای دریافت بیمه تکمیلی هنرمندان

هنرمندانی که متقاضی دریافت بیمه تکمیلی هستند باید یک سری شرایط و مدارک کلی را داشته باشند. این موارد شامل ارائه معرفی‌نامه از سوی معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، تکمیل فرم عضویت، پرداخت حق عضویت و انجام اقدامات لازم برای تهیه بیمه پایه می‌شود.

آشنایی با مراحل ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان

برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان ابتدا باید عضویت صندوق اعتباری هنر را دریافت کنید. بعد از سپری شدن کارهای عضویت می‌توانید اقدامات لازم برای تهیه بیمه پایه را انجام داده و ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان را تکمیل کنید. برای متقاضیانی که می‌خواهند بدون تهیه بیمه پایه از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند ما تهیه بیمه درمان خانواده را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه نحوه عضویت در صندوق اعتباری هنر و انجام اقدامات لازم برای تهیه بیمه پایه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرایط و مراحل عضویت در صندوق اعتباری هنر

کلیه هنرمندان امکان این را دارند که به عضویت صندوق اعتباری هنر در بیایند. فعالیت حرفه‌ای مستمر مهم‌ترین شرط برای عضویت در این صندوق است. در صورت داشتن این شرط می‌توانید با ارائه معرفی‌نامه معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، تکمیل فرم و پرداخت حق عضویت، عضو صندوق اعتباری هنر شوید.

برای تکمیل فرم عضویت باید اطلاعات درخواستی در فرم به‌طور‌دقیق پر شود. همچنین مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و معرفی‌نامه را باید در سایت بارگذاری کنید. بعد از سپری کردن مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه بیمه تکمیلی برای متقاضی یک کد عضویت ۸ رقمی ارسال و ثبت‌نام کامل می‌شود.

عضویت در صندوق اعتباری هنر برای دریافت بیمه هنرمندان

شرایط و نحوه تهیه بیمه پایه تامین اجتماعی برای هنرمندان

برای دریافت بیمه تکمیلی هنرمندان مهم است که تحت پوشش یک بیمه درمان پایه باشید. بیمه تامین اجتماعی مسئولیت ارائه خدمات بیمه به هنرمندان را بر‌عهده دارد. این بیمه در دسته بیمه صاحب حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی قرار می‌گیرد. با پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد به این سازمان تحت پوشش بیمه درمانی پایه قرار می‌گیرید. پرداخت ۱۰ درصد از حق بیمه ماهانه اعضا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد انجام می‌شود.

برای دریافت بیمه پایه تامین اجتماعی، هنرمندان باید ابتدا در صندوق اعتباری هنر عضو شده باشند. حداقل و حداکثر شرط سنی برای دریافت این بیمه نیز ۱۸ و ۵۰ سال است. این شرط سنی برای مردان و زنان به‌صورت یکسان اعمال می‌شود. اگر سن متقاضی بیشتر از ۵۰ سال باشد پذیرش درخواست او به سابقه پرداخت حق بیمه مشروط خواهد شد. برای افرادی که حداقل ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی دارند محدودیت سنی اعمال نمی‌شود.

بررسی مراحل ثبت‌نام برای دریافت بیمه تکمیلی هنرمندان

بعد از عضویت در صندوق اعتباری هنر و دریافت بیمه پایه می‌توانید کار ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان را انجام دهید. برای انجام این کار باید با مراحل ثبت‌نام آشنا باشید. در ادامه به مراحل گام‌به‌گام ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان اشاره می‌کنیم:

  • ورود به پروفایل شخصی در صندوق اعتباری هنر
  • انتخاب طرح بیمه تکمیلی
  • مطالعه جدول‌ها، قوانین و شرایط ثبت‌نام
  • واریز سهم بیمه نفر اصلی و افراد تحت تکفل

بعد از انجام این مراحل می‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی هنرمندان استفاده کنید. توجه داشته باشید که مدت اعتبار این بیمه یک ساله است. در این مدت شما امکان تغییر طرح انتخابی را نخواهید داشت؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از تکمیل مراحل ثبت‌نام شرایط هر طرح را برای انتخاب به دقت مطالعه کنید.

بررسی مراحل ثبت‌نام بیمه تکمیلی هنرمندان

بیمه تکمیلی انفرادی آسماری؛ پوشش مناسب برای جبران هزینه‌های درمانی هنرمندان

در این مقاله با بیمه تکمیلی هنرمندان آشنا شدیم. همچنین به این سوالات پاسخ دادیم که برای تهیه این بیمه باید چه مراحلی را طی کنید و سقف تعهدات بیمه تکمیلی هنرمندان در طرح‌های مختلف چقدر است؟ هنرمندانی که فعالیت مستمر حرفه‌ای دارند با عضویت در صندوق اعتباری هنر می‌توانند نسبت به دریافت بیمه تکمیلی هنرمندان اقدام کنند. با دریافت این بیمه و انتخاب طرح مورد‌نظر بسیاری از هزینه‌های درمانی پوشش داده می‌شود.

بیمه تکمیلی انفرادی آسماری راهی ساده برای برخورداری افراد از مزایای بیمه تکمیلی است. برای دریافت این بیمه افرادی نیازی به ثبت نام در لیست‌های شرکتی ندارند؛ بنابراین هنرمندان می‌توانند برای پوشش هزینه‌های درمانی با مراجعه سایت بیمه آسماری برای ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. با تهیه بیمه تکمیلیی انفرادی، فرد بیمه شونده و افراد تحت تکفل او می‌توانند از مزایای این بیمه مانند جبران هزینه درمان بیماری‌های مختلف، عمل‌های جراحی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، زایمان، ویزیت و دارو بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=135146
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.