تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات پایان مدت زمان ریاست مجلس ضرورت توجه نهادهای مسئول به مشکلات فولاد ضرورت تغییر سیاست قیمت‌گذاری فولاد استمرار رکود در صنعت فولاد کشور تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها بهترین زمان برای نوشیدن آب رفع مشکل پنج ساله واگن‌های مترو رقابت هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال ضرورت توقف اقدامات دستوری توسط دولت در صنعت فولاد شارژ سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر در کارت‌های سوخت انحلال شرکت «یادمان سازه» شهرداری تهران تغییر نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تصویب تغییر نام ۱۸ معبر در پایتخت جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ضرورت تعیین هرچه سریعتر زمان انتخابات تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ۲ خرداد ضرورت مدیریت مصرف انرژی در تولید مجتمع‌های پتروشیمی خسارت ۷۲ میلیارد دلاری دولت‌ها به گاز کشور نرخ حامل‌های انرژی عامل رکود صنعت فولاد ضرورت بروزرسانی قوانین برای کنترل مازاد فولاد کشور برگزاری امتحانات نهایی از ۵ خردادماه تاثیر ورزش بر سلول‌های ایمنی حامی عملکرد مغز اعلام زمان انتخابات شوراهای شهر توسط مجلس آینده تاثیر پروتئین‌های بیماری آلزایمر بر رشد سلول‌های عصبی اعلام برنامه جدید ۳ هفته پایانی لیگ برتر تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری به مدت ۷ روز جزئیات ساعات فعالیت موزه‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور اعلام رسمی محرومیت مهدی هاشمی نسب اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد

1

اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

  • کد خبر : 134015
  • 06 آذر 1402 - 14:02
اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول
شرکت ارتباطات سیار ایران با انتخاب هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش افق تهران؛ سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب ( ۵ آذر ۱۴۰۲) با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسوولیت پذیر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب و کار برگزار شد.

هیأت داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری مدار و مسوولیت پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

با توجه به اینکه مشتری مداری در دنیای امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت ها و کسب و کارها به حساب می آید، برخی محورهای شاخص این همایش شامل «آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه ها»، «مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها»، «شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان»، «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش های کسب و کار»، «چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در تمامی سطوح و افزایش بهره وری سازمان» بود.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همواره با تأکید بر شاخص هایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=134015
  • 120 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.