تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر عوامل خطرِ «زوال عقلِ زودرس» ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع‌دستی تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اقدام مدیرعامل سابق استقلال علیه بازیکن جنجالی انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه

1

برگزاری هجدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 133329
  • 28 آبان 1402 - 12:47
برگزاری هجدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از ذوب آهن اصفهان
هجدهمین برنامه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید درسال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها با محیط کار و تلاش در این مجتمع بزرگ صنعتی و پیشرفت های آن ، تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن ،ایجاد روحیه مشترک و محبت در محیط خانواده و کار،همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان و والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن برگزار شد.

به گزارش افق تهران، در این بازدید که جمعه بیست و ششم آبان ماه برگزار شد ۱۱۰ خانواده به تعداد ۴۰۰ نفر حضور داشتند. در حاشیه این بازدید ،با تعدادی از همکاران گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید:

حسین رضایی از قسمت اتوماسیون کک سازی بیان داشت: این برنامه ها تاثیرات مثبتی بر خانواده های کارکنان داشته است و در ارتباط مستحکم و ایجاد انگیزه نیز نقش زیادی دارد .

وی ضمن قدردانی از تمامی همکاران افزود :چنانچه بازدید کارخانه کامل تر انجام شود برای خانواده ها بهتر است.

محمد افسری از مدیریت آزمایشگاه مرکزی بیان داشت: همیشه اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه بازدید کنند. این گونه بازدیدها می تواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را می دانند.

وی افزود: پیشــنهاد می کنم برنامه های بازدید به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریت های مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با روند تولید، خانواده ها نیز از نزدیک با همدیگر آشنا شوند.

مجید رهنما از مدیریت آگلومراسیون گفت : خانواده ها از طریق بازدید از کارخانه با چگونگی تولید محصولات فولادی و همچنین سختی کار همسران خود آشنا می شوند و بایستی بیشتر وقت این برنامه به بازدید از خط تولید معطوف شود.

وی افزود: تنوع برنامه های بازدید بالا و بسیار جالب بود. این موضوع دلگرمی بیشتر برای کارکنان را در پی دارد. امید است برنامه های بازدید بیشتری در نظر گرفته شود تا کارکنان بتوانند کارخانه را بهتر به خانواده خود معرفی کنند.

علیرضا خالدی از مدیریت آبرسانی نیز ذوب آهن اصفهان را جبهه صنعت کشور دانست که بازدید از آن برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و تصریح کرد : بازدید از شرکت برای قشر جوان و فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مفید است زیرا با این صنعت آشنا می شوند و احساسات متفاوتی در آنها ایجاد می شود و می توانند شرایط سخت کار در ذوب آهن را بهتر درک کنند. این آشنایی می تواند تاثیرات بیشتری بر فرزندان داشته باشد زیرا باعث علاقه آنها به این صنعت خواهد شد.

حمیدرضا مشهدی از مدیریت کیفیت گفت : بازدید خانواده ها از خط تولید ایده بســیار جذابی اســت که برای خانواده های کارکنان اجرایی شــده و اینکه همسران می توانند با محیط سخت کاری ذوب آهن اصفهان آشنا شوند بسیار خوب است، اگر بازدید خط تولید کامل تر بود بهتر بود.

وی افزود : اولین برنامه اســت که همراه با خانواده در ذوب آهن اصفهان یک روز را ســپری می کنیم و این مهم برای روحیه من و همسرم بسیار مفید است.
از همان ابتدای روز، برنامه های متنوع و جالبی برای فرزندان و خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

وی افزود : این گونه بازدیدها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است‌.

حسین کبیری از مدیریت آگلومراسیون نیز خاطر نشان کرد: خانواده ام بسیار راضی و خوشحال شدند از این که محیط کاری من را از نزدیک دیدند. رضایت کاملی از برنامه‌های خوب روابط عمومی شرکت دارم. پیشنهاد میکنم در خصوص نحوه پذیرایی تغییری انجام شود و از پلاستیک به دست گرفتن که در شان کارکنان نیست به سلف سرویس تغییر یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=133329
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.