تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

5

نیروی انتظامی از تولید و اشتغال‌ پتروشیمی ایلام حمایت می‌کند

  • کد خبر : 130257
  • 17 مهر 1402 - 12:30
نیروی انتظامی از تولید و اشتغال‌ پتروشیمی ایلام حمایت می‌کند
سردار سلمانی؛فرمانده انتظامی استان در دیدار با گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و علیرضانژاد قائم مقام پترول گفت: نیروی انتظامی استان ایلام تامین امنیت و حمایت از تولید و اشتغال در پتروشیمی را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش افق تهران، سیدغلامحسن گرشاسبی و علیرضانژاد قائم مقام پترول امر‌وز یکشنبه هفدهم مهرماه با حضور در دفتر سردار سلمانی ؛ فرمانده انتظامی استان ، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت کشور و شهروندان از مرز تا خیابان با رویکرد اقتدار عمل نموده است افزود: استمرار تولید در پتروشیمی ایلام مرهون ایثار حافظان نظم و امنیت اجتماعی در استان است.

سیدغلامحسن گرشاسبی ادامه داد: کارکنان پتروشیمی و نیروی انتظامی دارای اشتراکاتی هستند و در تولید مستمر و امنیت پایدار لباس خدمت بر‌‌ تن دارند.

وی افزود:بزرگ‌ترین صنعت غرب کشور با تزریق امید به جامعه در کاهش محرومیت اقتصادی منطقه جایگاه مهمی دارد.

نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با تمجید از بافت فرهنگی اصیل ایلامیان در حمایت و پوشش مادی و معنوی اعضای خانواده اظهار داشت:پتروشیمی ایلام با اشتغال برای ۲هزار نفر با معیشت و زندگی ۲۰ هزار نفر ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد.

علی علیرضانژاد ؛قائم مقام مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نیز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:اولویت نخست پترول تولید است.
علیرضانژاد با تاکید بر اینکه پتروشیمی متعلق به کل استان ایلام است افزود: تعهد و تخصص از الزامات واگذاری مسئولیت در این صنعت ارزش‌آفرین است.

وی با برشمردن مشکلات پتروشیمی ایلام در اقتصاد تولید بویژه حوزه تامین خوراک بیان داشت:یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده و نباید این سرمایه که بیت‌المال است آسیب ببیند.

قائم مقام پترول دستیابی به دانش تولید محصول راهبردی «دی‌ام‌دی‌اس» را حاصل اعتماد به متخصصان بومی استان عنوان کرد و افزود:آینده پیش روی پتروشیمی ایلام بسیار روشن است.
سردار جمال سلمانی ؛ فرمانده انتظامی استان در این دیدار با اشاره به اینکه کار در پتروشیمی به عنوان صنعت مولد از مصادیق جهاد است گفت:نگاه نیروی انتظامی حمایت از تولید و اشتغال است.

سردار سلمانی افزود:ایجاد شغل در هر سطحی افزایش رضایت‌مندی شهروندان و در‌ نتیجه امنیت را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=130257
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.