تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

1

رهن و اجاره در منطقه جمهوری

  • کد خبر : 128655
  • 23 شهریور 1402 - 12:37
رهن و اجاره در منطقه جمهوری
برای رهن و اجاره در منطقه جمهوری که یکی از پرمشتری‌ترین مناطق تهران است به حداقل 350 میلیون تومان پول پیش با 5 میلیون و 500 تومان اجاره ماهیانه نیاز است.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ منطقه جمهوری تهران یکی از پرمشتری‌ترین منطقه های تهران است برای اجاره آپارتمان در جمهوری می‌توانید یک واحد ۱۴۰ متری با ۲ خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری که ۱۴۰ متر نیز زیر نبا دارد با قیمت رهن ۹۵۰ میلیون تومان و اجاره ۱۰۰ هزار تومان کرایه کنید.

همچنین یک واحد ۷۰ متری در خیابان جمهوری که سال ساخت آن ۸۵ است و یک خواب و انباری دارد با رهن کامل ۴۵۰ میلیون تومان امکان پذیر است.

اگر به دنبال واحدهای بزرگ برای اجاره در خیابان جمهوری هستید می‌توانید یک واحد ۱۳۰ متری ۲ خوابه با تمام امکانات با رهن کامل ۹۳۰ میلیون تومانی امکان پذیر است.

واحدهای کوچکتری نیز در خیابان جمهوری برای اجاره وجود دارد برای نمونه در این منطقه یک واحد ۶۰ متری که سال ۸۳ ساخته شده است و فقط یک خواب دارد با قیمت رهن ۲۰۰میلیون تومان و اجاره ۱۰ میلیون تومانی آگهی شده است.

همچنین در خیابان جمهوری اجاره یک واحد ۶۵ متری  که تمام امکانات را داشته باشد ۴۰۰ میلیون پول رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره می‌خواهد.

برای رهن کامل یک آپارتمان جمع و جور در منطقه جمهوری تهران می‌توانید یک واحد ۶۰ متری دو خوابه را با مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان کرایه کنید.

اگر به دنبال اجاره واحدهایی با متراژ متوسط در جمهوری هستید نیز در آگهی‌های اجاره املاک یک واحد ۸۶ متری که قدیمی نیز است با رهن ۳۵۰ میلیون تومان و ۵ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در آگهی ها دیده می‌شود.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه تهران به دست می آورید.

اجاره آپارتمان جمهوری تهران
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)
جمهوری ۱۴۰ ۳خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰
جمهوری ۷۰ ۱ خوابه، انباری ۱۳۸۵ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۱۳۰ ۲خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۹۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۶۰ ۱ خوابه ۱۳۸۳ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۶۵ ۱خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۹ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۶۰ ۲ خوابه ۱۳۸۸ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۸۶ ۲ خوابه ۱۳۷۴ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰
جمهوری ۹۸ ۲ خوابه، انباری ۱۳۷۴ ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰
جمهوری ۹۰ ۲ خوابه، انباری ۱۳۹۰ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در محدوده میدان و خیابان جمهوری تهران برای اجاره گذاشته شده و نرخ‌های ذکر شده به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=128655
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.