تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

افزایش ظرفیت تولید متانول کشور به بیش از ۱۴ میلیون تن ۳ میلیارد دلار درآمد ارزی کشور از محل صادرات مشتقات نفتی اعلام شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی برای مستاجران جزئیات ساخت خط ۹ متروی تهران برنامه شهرداری تهران برای استفاده از دوچرخه‌ جزئیات اجرای بخش‌نامه کاهش عوارض صادرات محصولات زنجیره فولاد افزایش خطر سکته مغزی با عصبانیت آمادگی ۵ سرمایه‌گذار برای تولید بنزین از متانول اعمال موانع و محدودیت‌های تولید فولاد ایران دومین تولیدکننده بزرگ سوخت‌های مایع موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح احکام مالیاتی جزئیات تصویب لایحه کاهش ساعت کار ادارات دهان اولین عضو نشان‌دهنده ابتلا به آلزایمر ضرورت برگزاری جلسه هم‌اندیشی درخصوص قرارداد چین انتقاد عضو شورای شهر از شهرداری تهران ضرورت ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر تهران جزئیات مرمت آرامگاه کوروش شکایت مجدد باشگاه استقلال از ۲ پرسپولیسی اعلام شرایط برگزاری امتحانات نهایی ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با فولاد خوزستان ظهور بیماری‌های ویروسی و عفونی بعد از مصرف توت فرنگی افزایش تدریجی ایستگاه‌های شارژ تاکسی‌های برقی در پایتخت قرارداد شهرداری با چین از بهترین قراردادهای تاریخ کشور آخرین قیمت آپارتمان‌های ۴۰ متری در مناطق مختلف پایتخت جزئیات برداشت ماهانه مالیات از حقوق کارمندان انتظار بی‌جواب تولیدکنندگان از وزیر صمت افزایش ۶ برابری هزینه برق فولادسازان افزایش صادرات معدن و صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار بررسی مجدد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بهره‌برداری از ۱۵ طرح پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ توصیه‌های برای کاهش علایم حساسیت فصلی افتتاح ۴ بازار جدید تره‌بار در تهران ضرورت توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو برگزاری نمایشگاه گل محلات به زودی اعلام مبلغ پاداش استقلالی‌ها تا قهرمانی

6

شرکت شهروند، بازوی مدیریت شهری در تنظیم بازار ماه رمضان

  • کد خبر : 12843
  • 22 اردیبهشت 1398 - 8:32

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در ماه رمضان برخی کالاهایی همچون ماکارونی، برنج و خرما با افزایش قیمت کاذب مواجه شدند، شرکت شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست، با ایجاد تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی بر روی اقلام پر مصرف به آرام سازی بازار ماه رمضان کمک کند. شهربانو امانی، عضو شورای شهر […]

امانی: اداره جلسات شورا از وظایف رئیس شوراست

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در ماه رمضان برخی کالاهایی همچون ماکارونی، برنج و خرما با افزایش قیمت کاذب مواجه شدند، شرکت شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست، با ایجاد تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی بر روی اقلام پر مصرف به آرام سازی بازار ماه رمضان کمک کند.

شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو باخبرنگار سرویس شورای شهر افق تهران، در رابطه با نقش مدیریت شهری در تنظیم بازار ماه رمضان بیان کرد: سیاستی که مدیریت شهری در دوره جدید اتخاذ کرده پاسخگویی به نیازهای شهروندان است، هدف مدیریت شهری کسب سود و یا رقابت با بخش خصوصی نیست، بلکه هدف اصلی ما خدمت رسانی به شهروندان است، در همین راستا در شرایطی که تنش های اقتصادی فشارهای زیادی را بر آحاد مختلف جامعه وارد کرده است، مدیریت شهری با کمک بازوی اجرایی خود به دنبال کاهش تنش اقتصادی بر روی اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه است .

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در خصوص اقدامات مجموعه شهروند در آرامش بازار ماه رمضان نیز اظهار داشت : متاسفانه سودجویان در ماه رمضان منتظر فرصت بودند و برای کسب سود بیشتر با سوداگری فشارهای اقتصادی زیادی بر دوش مردم جامعه وارد کردند در همین راستا برخی کالاهایی همچون ماکارونی، برنج و خرما با افزایش قیمت کاذب مواجه شدند، در این شرایط شرکت شهروند به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست، با ایجاد تخفیف‌های ۵ تا ۵۰ درصدی بر روی اقلام پر مصرف به آرام سازی بازار ماه رمضان کمک کند.

شهربانو امانی، درخصوص نقش حمایتی شرکت شهروند در شرایط بحرانی تصریح کرد: با توجه به این که تعدای از سوله های مدیریت بحران در اختیار فروشگاه های شهروند است، از این فرصت برای ذخیره استراتژیک اقلام پر مصرف در مواقع بحرانی درجهت تنش‌زدایی و خدمت رسانی به شهروندان استفاده می‌کند، رویکرد اصلی مدیریت شهروند ضمن جلوگیری از زیانده نبودن شرکت در شرایط بحرانی این است که، کالاهای پر مصرف مشتریان را با قیمت مناسب‌تر از بازار به دست مصرف کننده برساند، همچنین نظارت و کنترل کافی برای جلوگیری از سود جویی در فروشگاه های شهروند وجود دارد، اگر استراتژی هر مدیری مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان باشد طبیعتا مشتریان هم حمایت های بیشتری را انجام می دهند.

عضو شورای شهر تهران، در پایان در رابطه با نقش فعالیت شبانه روزی فروشگاه های شهروند در احیای زیست شبانه خاطر نشان کرد: در شب های ماه رمضان در کنار گذرگاه هایی که معاونت اجتماعی و خدمات شهری با همکاری شورای شهر و سایر نهاد های ذی ربط در نظر گرفته است، فروشگاه های شهروند نیز فعالیت برخی شعب خود را شبانه روزی کرده تا شهروندان علاوه بر این  از شب های تهران در ماه رمضان استفاده کنند، بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این فروشگاه ها دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=12843
  • 66 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.