تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

معیشت مردم نمودار عملکرد دولت

  • کد خبر : 128316
  • 19 شهریور 1402 - 16:52
معیشت مردم نمودار عملکرد دولت
فعال سیاسی از مسیر طولانی برای تحقق برنامه‌های دولت خبر داد و شاخص فعالیت‌های دولت را معیشت مردم و فعالان اقتصادی دانست.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران؛ حمیدرضا فولادگر فعال سیاسی در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات اظهارداشت: به‌نظر من افزایش مشارکت در انتخابات باید اولویت اول کشور باشد و از راه‌های مختلف می‌توانیم به افزایش مشارکت کمک کنیم.

وی با اشاره به بیانات ابتدای سال رهبری انقلاب در خصوص انتخابات امسال بیان کرد: برای اولین بار است که مقام معظم رهبری موضوع رقابت را به صورت مستقل مطرح کرده‌اند. تا الان تصور ما چنین بود یک سری راه‌ها برای افزایش مشارکت وجود دارد و یکی از این راه‌ها رقابت است اما الان رهبر رقابت را مستقل مطرح کردند، یعنی خود رقابتی بودن انتخابات موضوعیت دارد.

این نماینده ادوار مجلس افزود: در بحث افزایش مشارکت مهم‌ترین نکته افزایش سرمایه اجتماعی است و اینکه باید امید به مردم بازگردد. در واقع راه افزایش سرمایه اجتماعی افزایش امید و ایمان در دل مردم است و لازم است امید به آینده در اجتماع و در بین مردم به وجود آید.

مردم باید احساس کنند که با شرکت در انتخابات بخشی از مشکلات آنها حل می‌شود
مشاور کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم باید احساس کنند که با شرکت در انتخابات بخشی از مشکلات آنها حل می‌شود و این کار برای آینده کشور بهتر است؛ مخصوصاً با اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد و سرمایه گذاری‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی کردند این انتخابات نقش تعیین کننده‌ای دارد و بحث سرمایه اجتماعی و حفظ اعتماد عمومی مهمترین نکته در این باره است.

وی در ادامه افزود: برای افزایش مشارکت راه‌هایی وجود دارد یکی از این راه‌ها این است که دولت در همین ماه‌های باقی مانده از حیات دولت خود، کشور را به گونه‌ای مدیریت کند که مردم امیدوار شوند. در حال حاضر مهمترین مسئله مربوط به مردم مبحث اقتصاد است و این نکته را خود رهبری نیز اشاره کردند.

فولادگر در خصوص میزان موفقیت دولت حاضر گفت: دولت‌ها را باید با توجه با میزان ظرفیت و توان خودشان سنجید. هر دولتی یک سری فرصت‌ها دارد مثلاً بعضی‌ها دولت‌ها از درآمد بیشتری برخوردار بودند و این دولت نیز در این دو سال نسبت به مشکلاتی که داشته است تلاش‌های انجام داده و تحرک خوبی داشته است که البته برای انجام وعده‌هایش نیز نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه‌های دولت هنوز خیلی راه داریم و خیلی نیاز به تلاش دارد، اثر فعالیت‌ها را باید در معیشت مردم و فعالین اقتصادی ببینیم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: در زمینه فعالین اقتصادی دولت یک سری تلاش‌های داشته است و برای وضعیت معیشت مردم نیز دولت باید از استعدادهای جوان‌تر و در عین حال اندوخته‌های افراد با تجربه استفاده کند، تا بتواند مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد.

باید برای هر اصلاحی پای صندوق‌های رأی آمد
وی در خصوص میزان مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات گفت: کسانی که نظام را قبول دارند باید برای هر اصلاحی که می‌خواهند انجام دهند، پای صندوق‌های رأی بیایند و حرف خود را بزنند و هیچ بهانه‌ای برای نیامدن در پای صندوق رأی وجود ندارد. به‌نظر من مشارکت در انتخابات اولویت اول و انتخاب بهتر اولویت دوم است و احزاب مختلف باید پای صندوق‌های رأی بیایند و با هم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=128316
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.