تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

2

ضعف مدیریتی در بحران بدهی‌های استقلال

  • کد خبر : 128139
  • 17 شهریور 1402 - 20:32
ضعف مدیریتی در بحران بدهی‌های استقلال
مدیرعامل سابق استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی توسط دولت و صرف این بودجه برای پرداخت مطالبات بازیکنان وسایر بدهی‌های باشگاه خبر داد و علت این امر را بی برنامگی مسئولان باشگاه دانست.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ حجت کریمی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص استعفایش از سمت مدیرعاملی استقلال اظهارداشت: من خودم از استقلال رفتم و برای این جدایی دلیل داشتم. وقتی احساس کردم دیگر نمی‌توانم خدمت کنم و حضورم به باشگاه استقلال ضربه می‌زند استعفا دادم رفتم.

وی افزود: پس از جدایی علی فتح‌الله‌زاده که به واسطه حذف از لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت به دلیل اصرار اعضای هیات مدیره استقلال سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفتم. دوستانی که در آن جلسه با من دست داده بودند تا کمک کنند رفتاری غیر از حرفشان داشتند و کار خودشان را انجام دادند.

سرپرست مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی چگونه به ایران آمد و چطور قرارداد بست؟ چه کسانی در آوردن این مربی نقش داشتند؟ آنهایی که امروز آمدند و می‌گویند استقلال دارد غرق می‌شود و می‌خواهیم این تیم را نجات دهیم چه کاری انجام دادند؟ همین آقایان به قطر رفتند تا مشکل استراماچونی را حل کنند اما نتوانستند این کار را انجام دهند و به جز اینکه پول بلیت هواپیما را به بدهکاری استقلال اضافه کردند کاری نتوانستند انجام دهند.

کریمی تصریح کرد: دولت دو بار پول استراماچونی را به باشگاه پرداخت کرد اما مدیران وقت پول را صرف مطالبات و بازیکنان و بدهی های دیگر کردند. من در آن برهه زمانی تنها مدیری بودم که اعلام کردم پول استراماچونی را پرداخت کنیم اما این کار صورت نگرفت. خیلی‌ افراد می‌گویند چرا در زمان مدیران قبلی بدهی پرداخت نشد. من دلیلش را برایتان توضیح می‌دهم. به این دلیل که هیچ کدام از آنها برنامه نداشتند. من آمدم و نزد حمید سجادی وزیر وقت وزارت ورزش و جوانان رفتم و پیشنهاد دادم تا از بانک شهر وام بگیرم که این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با یک حامی مالی که از دوستان بنده بود به توافق دست یافته بودیم تا پول قرارداد علی‌رضا بیرانوند را پرداخت کند. با بیرانوند جلسه گذاشته بودیم و او گفت می‌خواهم با پرسپولیس فسخ قرارداد کنم. توافق ما عقد قرارداد دو ساله بود اما یک ساعت مانده به جلسه حسین قربانزاده پیامک داد که اعضای هیات مدیره با شما اختلاف دارند و از عملکردتان رضایت ندارند، ماجرای اختلاف ما نیز به شبی بر می‌گردد که درباره بارگذاری مدارک در مدال با پی جلسه داشتیم و او گفت باید این کار را انجام دهید و من اعلام کردم باید وزارت ورزش و جوانان که زیر مجموعه اش هستیم. از من این را بخواهد که اختلاف شکل گرفت و پیام دادند با لودر از روی شما رد می‌شویم ، در نهایت پیامکی دادند که شما هر توافقی کنید معتبر نیست و من استعفا دادم و با وکیل بیرانوند تماس گرفتیم و جلسه را کنسل کردیم. چون مدیر بالاتر با من مشکل داشت و نخواستم استقلال ضربه بخورد استعفا دادم و رفتم.

سرپرست اسبق مدیرعاملی استقلال در پایان گفت: من در ماجرای بدهی آمانوف نیستم چرا که در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده رخ داد و از آن بی خبر هستم. آقایان می‌گویند هر کسی ۲۰۰ میلیارد تومان به باشگاه بدهد، صندلی را به او می‌دهم. خب شما که توانایی آوردن پول ندارید چرا آمدید؟شما که در مجلس گفته بودید ۴۰۰ میلیارد تومان پول به باشگاه می‌آورید؟من می‌توانم فردی را معرفی کنم که برای استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان پول بیاورد و بتواند کمک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=128139
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.