تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

3

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در پردیس

  • کد خبر : 126964
  • 07 شهریور 1402 - 16:42
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در پردیس
استاندار تهران در پردیس 7 طرح عمرانی از جمله سالن آمفتی تئاتر و ایستگاه آتش نشانی حدفاصل فاز 5 و 9 را افتتاح کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران؛ آیین افتتاح ۷ پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان پردیس با اعتبار ۱ هزار میلیارد تومان عصر امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.

افتتاح تالار بزرگ شهر در زمینی به مساحت ۶۰۰ هزار مترمربع و سالن آمفی‌تئاتر به گنجایش ۷۰۰ نفر از طرح‌های مهم و شاخص شهرستان پردیس بود. این پروژه مدت ۱۳ سال در بلاتکلیف و نیمه‌کاره مانده بود اما در اقدام جهادی شهرداری در مدت یکسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

ادامه طرح‌های دیگر در شهرستان پردیس، افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی حدفاصل فاز ۵ و ۹ در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع، خرید خودرو آتش‌نشانی ۲۶ تنی، افزودن ۲۰ دستگاه ون مسافربری برای حمل‌ونقل ناوگان شهری و همچنین مرکز دپوی نمک و شن در فاز ۱۱ برای رفاه ساکنان فاز ۱۱ پردیس در زمان سرما و یخبندان در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همچنین آیین کلنگ زنی احداث یک مسجد و بوستان در فاز ۵ شمالی، ۲ مرکز خدمات جامع سلامت و یک مدرسه در فاز ۵ شمالی در مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران در حاشیه افتتاح تالار شهر با اشاره به پروژه‌های مهم در شهرستان پردیس اظهار داشت: شهرداری پردیس دریک اقدام جهادی نسبت به احداث تالار چندمنظوره فرهنگی بزرگ شهر اقدام کرد و این مجموعه سبب رشد وامید آفرینی مسئولان است.

علیرضا فخاری با اشاره به افتتاح طرح‌های زود هنگام برای رفاه حال شهروندان گفت: تالار شهر پردیس با وعده شهردار در موعد مقرر انجام شد و با رضایت از عملکرد شهرداری در ایام اربعین حسینی امید است موردعنایت این امام واقع شویم باید جهت فکر و عمل ما، حسینی باشد.

وی افزود: این پروژه تابلوی تمام نمای خدمت به مردم است و مایه مباهات و امیدبخشی است، همچنین از اینکه در این شهر وحدت انسجام و هم‌افزایی برای تأمین نیازمندی‌های مردم صورت می‌گیرد، جای تشکر دارد.

استاندار تهران تأکید کرد: در سفر قبلی به پردیس امید نداشتیم که این پروژه به بهره‌برداری برسد ولی شهردار قول داد و به وعده خودش عمل کرد.

فخاری یادآور شد: چنین محیط‌هایی که ظرفیت حضور مردم را فراهم می‌کند، ضروری است و زیرساخت مهمی است، البته این‌ها ابزار و وسیله هستند و باید به محتوا توجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد شوق، اشتیاق و تنوع در محیط زندگی لازم است جریان‌های مختلفی که می‌توانند به توسعه محیط‌های فرهنگی کمک دهند، فعال شوند و امید است این عمل خیر به‌عنوان ذخیره آخرت بماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=126964
  • 62 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.