تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

3

احتمال تغییر زمان دربی تهران

  • کد خبر : 126763
  • 05 شهریور 1402 - 13:07
احتمال تغییر زمان دربی تهران
با حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی فوتبال امید و بزرگسالان، این تیم 10 بازیکن خود را برای تمرین در اختیار نخواهد داشت و احتمال جابه‌جایی زمان دربی تهران قوت می‌گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین می‌تواند از سه بازیکن بالای ۲۳ سال استفاده کند. رضا عنایتی سرمربی تیم امید در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود قصد دارد سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری دو بازیکن تیم فوتبال استقلال را در لیست تیمش قرار دهد. عنایتی حتی چند روز پیش به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت و با جواد نکونام در این باره به صحبت پرداخت.

در صورت موافقت نکونام برای حضور دو بازیکن بزرگسال، دعوت از پنج بازیکن زیر ۲۳ سال و همچنین دعوت از دو سه بازیکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای فیفادی شهریور ماه، به طور حتم استقلال حتی برای برگزاری تمریناتش به مشکل خواهد خورد. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ هفته پنجم لیگ برتر را بدون دربی برگزار کند، چرا که استقلال بیش از ۱۰ بازیکن تیمش را در تمرینات در اختیار نخواهد داشت.

در صورتی که این اتفاق بیفتد و دربی به تعویق درآید، سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر دچار چالش جدی خواهد شد. اکنون این سؤال به ذهن متبادر می‌شود که چرا عنایتی برای خط حمله و دروازه‌بانی سراغ گزینه‌های دیگری نرفت تا استقلال خالی از بازیکن نشود؟». مطهری در سال گذشته آمار خوبی در خط حمله ثبت نکرد و حسینی نیز با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد، با این اوصاف آیا بهتر نبود که سرمربی تیم امید سراغ گزینه‌های دیگری برود؟

طبق پیش‌بینی‌ها سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری، محمدرضا خالدآبادی، امید حامدی‌فر، سامان تورانیان، محمدحسین زواری و … به اردوی تیم امید و روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و احتمالاً یک بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=126763
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.