تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

1

استان گلستان نگارستان ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

  • کد خبر : 125357
  • 19 مرداد 1402 - 16:13
استان گلستان نگارستان ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان گلستان به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان و ذی نفعان شرکت پرداختند.

به گزارش افق تهزان، مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه با کارکنان سرپرستی در جریان عملکرد ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ سرپرستی قرار گرفتند و به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد سرپرستی پرداختند.

در بخش های دیگر این جلسات نمایندگان و شبکه فروش به بیان دغدغه های خود در راستای ارائه خدمات به مشتریان پرداختند که دکتر آقادادی ضمن پاسخ به موضوعات آنان تاکید ویژه ای بر توجه هرچه بیشتر به ارائه خدمات آنلاین و تقویت زیرساخت های فناورانه سرپرستی و شبکه فروش داشتند تا ضمن افزایش دقت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان که بعنوان یکی از اهداف کلان و اولویت شرکت است حاصل شود.

ایشان در پایان با اشاره به پشتیبانی مناسب از شبکه فروش که موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود، تمامی این اقدامات را شاخص‌هایی برشمرد که جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=125357
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.