تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس دولتی

  • کد خبر : 125199
  • 18 مرداد 1402 - 9:45
ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس دولتی
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی با اولویت مدارس دولتی بیان کرد: مشارکت و همکاری والدین در مدیریت مدرسه به بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی منجر می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران؛ محمد مهدی کاظمی اظهارداشت: رویکرد ستاد بازگشایی مدارس در مهر امسال ارتقاء کیفیت آموزش با اولویت قرار دادن مدارس عادی دولتی است.

وی افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش مدارس عادی دولتی در گام اول، توانمندسازی مدیر و معاون مدرسه مهم است و باید در این راه از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی، شجاع و خلاق برای مدیریت مدارس عادی دولتی بهره برد.

کاظمی ادامه داد: مهم‌ترین فردی که در تحول مدرسه نقش تعیین کننده‌ای دارد، مدیر مدرسه است و به همین خاطر انتخاب و انتصاب مدیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت جلب مشارکت در امور مدرسه، بیان کرد: جلب مشارکت و همکاری والدین در تمام ابعاد مدیریتی مدرسه قطعا در بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدرسه موثر است.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری رویداد الف تا یک اتفاق عظیم در مجموعه آموزش و پرورش بود و با هدف اشتراک گذاری تجربه‌های موفق مدیران و معلمان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه بیان کرد: هدف نهایی رویداد «الف تا» تکثیر و اشاعه الگوهای موفق آموزشی بود و این رویداد محلی شد تا معلمان و مدیران ما بتوانند ایده‌های خود را اجرایی کنند.

وی در پایان افزود: این رویداد نمایشی اثربخش از آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و معلمان برای عموم بود. همچنین اثبات شد که تحول فقط بر روی کاغذ نیست و می‌توان در محروم‌ترین مناطق و استان‌ها تحول را در مدارس ایجاد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=125199
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.