تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

13

تأکید بر نقد منصفانه مدیریت شهری برای حل مشکلات شهر

  • کد خبر : 125107
  • 17 مرداد 1402 - 10:38
تأکید بر نقد منصفانه مدیریت شهری برای حل مشکلات شهر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: متأسفانه به محض بروز اتفاق بزرگ یا کوچکی در شهر تهران، حملات رسانه‌ هدایت شده و گسترده ای آغاز می شود و به نظر می‌رسد که این اقدامات، سازمان دهی شده است.

به گزارش سرویس شورای افق تهران؛ محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش شهردار منطقه ۱۹ از اقدامات انجام شده پس از ریزش ساختمان‌های غیرمجاز در این منطقه، اظهار کرد: بنده از یک زاویه دیگر به حادثه ریزش ساختمان در منطقه ۱۹ می‌خواهم اشاره کنم، اداره شهر تهران به عنوان کلانشهر با مسائل پیچیده و پرتنش روبه رو بوده و بعضاً هم موضوعات در سطح کلان و‌ ملی است.

وی افزود: سختی‌های اداره این شهر در حالت عادی دیده نشده و وقتی که یک خطایی رخ می دهد این سختی‌ها لمس می‌شود، کار اجرایی در سطح بزرگ قطعا همراه با اشکالاتی بوده و این اتفاقات در همه دوره ها رخ داده و بسیاری از دوستان در رسانه‌ها اگر نقدی می‌کنند، دلسوزانه و برای رفع کاستی‌هاست.

آخوندی گفت: نکته مهمی که می خواهم اشاره کنم این است که متأسفانه در سال جدید، عملیات روانی و رسانه ای پیچیده‌ای را شاهد هستیم که به محض اینکه اتفاق بزرگ یا کوچکی در شهر تهران می افتد؛ حملات رسانه‌ای گسترده رخ می‌دهد و محلی برای عقده گشایی برخی از افراد می‌شود. به نظر می‌رسد که این اقدامات سازمان دهی هم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد:‌ در زمان حادثه هنوز پیکرهای عزیزان ما از زیر خاک بیرون نیامده، برخی از رسانه‌ها فضای مسمومی را ایجاد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که بحران حل شود. افرادی که چنین اقداماتی را انجام می دهند؛ باطناً از این ماجرا خوشحال هستند و برای آنان مهم نیست برای پرسنل شهرداری و پلیس این اتفاق افتاده؛ چراکه می خواهند عقده گشایی و از این موضوع برای حملات سیاسی خود استفاده کنند. اگر حجم اخبار و توییت‌ها و کسانی که آنرا منتشر می کنند را ببینید؛ متوجه خواهید شد که این عملیات با چه اهدافی بوده و برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین قربانی این عملیات پیچیده روانی و رسانه‌ای مردم شهر تهران هستند؛ ادامه داد: مردم نیازمند یک فضای آرام هستند که زندگی عادی داشته باشند. مسئولان امنیتی و قضایی توجه کنند که این یک جرم علیه امنیت مردم است و قبل از اینکه ابعاد ماجرا مشخص شود و بدون توجه به مسائل کارشناسی به بخش‌های اجرایی حمله شود. لازم است با این افراد برخورد قانونی شود.

آخوندی تصریح کرد: حداقل به افرادی که در زمان مدیریت خودشان که بیشتر وقت‌شان را مشغول حل مسائل شخصی شهردارشان، پرداخت دیه و دریافت رضایت بودند و وقت باقی مانده را دوچرخه سواری کردند؛ نباید اجازه دهیم این موضوعات را محل دعوای سیاسی خود را قرار دهند. این اقدام یک توهین به همکاران زحمتکش شهرداری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از همکاران رسانه‌ای خود می‌خواهم عملکرد مدیریت شهری را در تمام بخش‌ها نقد کنند اما انصاف و عدالت را درنظر گیرند تا آرامش به مردم ما بازگردد. اکثر خبرنگاران ما شریف هستند؛ هرچند که برخی تحت عنوان خبرنگار، جاسوسی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=125107
  • 47 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.