تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

3

هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان / ۱۰ دستگاه کنسول بازی ps5 جایزه ویژه کمپین کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 124920
  • 15 مرداد 1402 - 14:25
هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان / ۱۰ دستگاه کنسول بازی ps5 جایزه ویژه کمپین کودکان و نوجوانان
بر اساس آنچه محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان اعلام کرده ؛ مقدار جوایز در نظر گرفته شده در کمپین امسال فصلی سپرده سبا به بیش از 20 میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش افق تهران، وی با اشاره به این نکته که بانک پارسیان از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت باشگاه به دنبال برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود است، می گوید: برای بهره مندی از این جوایز نقدی و هزاران جایزه غیر نقدی دیگر کافی است تا عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوید.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهره‌مندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان(تاپیا) با امکان استفاده از تخفیف‌ فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه ، هایپرمی ، هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام ، تسکو ، دلینو، ایران اسپورتر و … را از مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان عنوان کرد.

قرعه‌کشی‌های دوره‌ای برای اعضای باشگاه

پارسا فرد بابیان اینکه شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای و مناسبتی از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای اعضای باشگاه است، به قرعه کشی های سال های گذشته اشاره کرد و افزود : در سال ۱۴۰۰ قرعه کشی کمپین زمستانه با جوایزی بالغ‌ بر ۷۰۰میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ نیز قرعه کشی کمپین بیستمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغ ‌بر ۲۰۰میلیون ریال وکمیپن های فصلی سپرده سبا با ۱۰ میلیارد ریال جایزه برگزارشده است.

کمپین های کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه ۱۰ دستگاه پلی‌استیشن ۵، کمپین بانوان با حدود ۵ میلیارد ریال جایزه و همچنین چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از ۲۰ میلیارد ریال جایزه از جمله کمیپن هایی است که به گفته مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان قرار است قرعه کشی آن در سال جاری برگزار شود.

امکان بهره‌مندی از تخفیف های ویژه و شرکت در کمپین‌ها

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان با بیان اینکه برای اعضای باشگاه مشتریان، امکان بهره‌مندی از خدمات بانکی همراه با تخفیف وجود دارد، تصریح کرد: بر این اساس در ودیعه و یا اجاره صندوق امانات تخفیف ۱۰۰ درصدی لحاظ می‌شود و شرایط ویژه‌ای نیز در دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان مخصوص اعضای باشگاه در نظر گرفته‌شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این امکان برای مشتریان فراهم است که با خرید جایزه از طریق خرج امتیاز درکمپین ستاره‌ها به‌صورت رایگان شرکت و از جوایز تعیین‌شده آن که شامل ۳ دستگاه گوشی هوشمند، ۳ دستگاه تبلت و ۳ دستگاه ساعت هوشمند و تعداد بی‌شماری هندزفری، پاور بانک و … است بهره‌مند شوند.

نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در خصوص نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان این بانک توضیح داد: یکی از روش ها مراجعه به سایت باشگاه به نشانی https://ipbclub.parsian-bank.ir و ثبت نام در آن و ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است.
پارسافرد روش دوم و سوم عضویت در باشگاه را از طریق موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)، اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک) عنوان کرد.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در ادامه در خصوص نحوه امتیازگیری در باشگاه گفت : مشتریان می‌توانند از طریق افزایش موجودی در هر یک از سپرده‌های سبا ، کوتاه‌مدت ، قرض‌الحسنه جاری (با دسته‌چک) و قرض‌الحسنه پس‌انداز و همچنین انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک مانند؛ خرید شارژ و پرداخت قبوض از درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک و خرید با کارت‌های نقدی پارسیان از طریق دستگاه‌های POS بانک پارسیان ، امتیازات خود را افزایش دهند.

وی افزود: علاوه بر روش‌های عنوان‌شده مشتریان می‌توانند با افتتاح سپرده سبا، به‌طور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شده و از شبکه تخفیف “تاپیا ” نیز به‌صورت رایگان استفاده نمایید.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در خصوص روش‌های جمع‌آوری امتیاز و نحوه امتیازها برای تشویق مشتریان به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرح¬های ویژه موجود در باشگاه مشتریان اظهار داشت: ازجمله مواردی که به کسب سریع‌تر امتیازات مشتریان کمک می‌کند “سپرده سبا ” است. به گفته پارسا فرد این سپرده حدود یک سال است که به سبد محصولات بانک اضافه‌شده است و مزایای ویژه‌ای دارد .

خرج امتیاز و دریافت جوایز ویژه

پارسافرد در خصوص نحوه خرج امتیازها توضیح داد : مشتریان باید تلاش کنند امتیازهای خود را در زمان های مشخص شده و قبل از انقضای مهلت معین استفاده کنند تا علاوه بر هدفمندی امتیازها، مراقب اتمام زمان تعیین شده خود باشند و دربازه تعیین شده امتیاز خود را به جوایز کالایی، کدهای آنلاین و یا شرکت در قرعه کشی جوایز متعدد و متنوع باشگاه تبدیل نمایند . دریافت کد تخفیف ۱۰۰ درصدی اشتراک فیلیمو و فیدیبو نیز از دیگر امکانات خرج امتیازات این باشگاه می باشد.

برنامه‌های آتی باشگاه مشتریان 

پارسافرد در خصوص برنامه‌های آتی باشگاه مشتریان اعلام کرد: تنوع طرح های امتیازگیری طرح‌های امتیاز و کمپین‌های جدید برای گروهای مختلف مشتریان از برنامه های آتی باشگاه است.

وی همچنین ورود به باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک “پارسیان من” را از دیگر برنامه های باشگاه اعلام کرد تا اعضای باشگاه ضمن انجام فعالیت‌های بانکی بتوانند نسبت به مشاهده امتیازات و یا خرج امتیازات از طریق همراه بانک “پارسیان من” اقدام نمایند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان با بیان اینکه، باشگاه مشتریان بستری است برای قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای انجام خدمات بانکی و مالی خود انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد :طی هفت سالی که از شروع فعالیت باشگاه مشتریان می‌گذرد ما همواره در تلاش بوده‌ایم مجموعه‌ای از خدمات بانک و گروه پارسیان و فروشگاه‌های آنلاین و حضوری معتبر را در کنار هم فراهم آورده تا ضمن یکپارچه نمودن خدمات، بتوانیم به نیازهای مخاطبین خودپاسخ داده و دسترسی آن‌ها را آسان‌تر نماییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=124920
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.