شرکت شهروند، احترام به حقوق مشتریان را با عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد، اولویت اصلی فعالیت های خود قرار داده است.
به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، امروزه احترام به حقوق مصرف کنندگان جز شعارهای اصلی بیشتر بنگاه های اقتصادی به شمار می رود اما در عمل شاید شرکت ها و موسسات محدودی بتوانند این شعار را در عمل محقق کنند و با حذف و یا کاهش سود خود در راستای منافع مشتریان گام بردارند، اما موفقیت هر بنگاه اقتصادی در گرو رعایت منافع و جلب رضایت مشتریان است، و باید صدای مشتری را باید در قالب حقوق مصرف کننده شنید و بها داد، حق به دست آوردن کالا و خدمات سالم و مرغوب از حقوق ابتدایی مصرف کنندگان به شمار می رود و توزیع کنندگان کالا ملزم به عرضه محصولات استاندارد و با کیفیت در بازار هستند.
در این شرایط سخت اقتصادی که کشور با آن مواجه است، مصرف کنندگان به دنبال نهادی هستند که به دور از تلاطمات بازار در راستای منافع آن ها حرکت کرده و با عرضه کالای ارزان قیمت و باکیفیت به حقوق آن ها احترام گذاشته و نیازهای مشتریان را تامین کند.
برخی بنگاههای اقتصادی خصوصی که عموما با انگیزه کسب سود تشکیل شدند و برای ادامه حیات خود ناگزیر به افزایش حاشیه سود خود هستند کمتر میتوانند در شرایط تنش زای اقتصادی تسهیلاتی برای مردم ایجاد کنند، در همین راستا برخی نهادهای عمومی و خدماتی در کشور متصدی تأمین نیاز و ارائه خدمات به آحاد اجتماع هستند، این سازمان ها که فلسفه وجودی شان خدمت گذاری و کمک به رضایت خاطر و آرامش عموم افراد جامعه است در جهت کمک به وظایف اولیه دولتها که تامین نیازهای اولیه مردم است، عمل می کنند.
مشتری مداری، اساس فعالیت فروشگاه های زنجیره ای شهروند
شهرداری ها از جمله نهاد عمومی خدماتی هستند که با هدف رضایت شهروندان و تامین نیاز های اولیه آن ها تشکیل شدند و احترام به حقوق شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.
شرکت شهروند به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری و شهرداری تهران، رعایت حقوق مشتریان را اولویت های اصلی خود قرار داده و تمام تلاش خود را انجام داده تا مایحتاج ضروری مصرف کنندگان با قیمت پایین تر و کیفیت مناسب به دست آن ها برساند و اساس فعالیت های خود را مشتری مداری و تکریم شهروندان قرار داده است.
شهر بانو امانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیان کرد: سیاستی که شرکت شهروند در پیش گرفته است، ضمن مشتری مداری و حمایت از مردم در این شرایط اقتصادی به جای آنکه سود خود را در برابر افزایش قیمت بدست آورد با میزان فروش بیش تر از طریق کاهش سود خود، این سود را به دست می آورد، که نوع جدیدی از بنگاه داری اقتصادی محسوب می شود، سه برابر شدن فروش نسبت به سال پیش نشان می دهد مردم به خرید کالاهای با کیفیت داخلی که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشند علاقه نشان می دهند، من تصور می کنم فروشگاه های شهروند توانسته جای خود را به عنوان یک فروشگاه خوب دربین مشتریان پیدا کند، امیدوارم این مجموعه تقویت و توسعه بیشتری پیدا کند، و خدمات بیشتر و کالاهای با کیفیت تری به مشتریان ارائه کند.
همچنین زهرا صدر اعظم نوری، دیگر عضو شورای شهر در رابطه با آرام سازی تنش های اقتصادی در شهر تهران خاطر نشان کرد: تمام تلاش شهرداری و مدیریت شهری بر آرام سازی بازار و کمتر شدن تنشهای اقتصادی بر مردم است، وجود فروشگاه های زنجیره ای شهروند به خوبی توانسته کالای مناسب و با کیفیت را با قیمت مصرف کننده و بعضاً ارزانتر به دور از تنش های اقتصادی به دست مردم برساند و اقشاری که در دهک های پایین جامعه قرار دارند بتوانند مایحتاج زندگی خود را تامین کنند.
انتهای پیام/