تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران

3

گفتگوی جنجالی یحیی گل‌محمدی

  • کد خبر : 123191
  • 20 تیر 1402 - 9:40
گفتگوی جنجالی یحیی گل‌محمدی
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی جنجالی با انتقاد از قوانین نقل و انتقالاتی نیز در مورد لیست خروج سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان برای اولین بار در فصل جاری با خبرنگاران گفتگو کرد و در یک مصاحبه ایستاده به سوالات آنها پاسخ داد.

شرایط تیم قبل از ترکیه؟
ما از شش روز پیش تمریناتمان را آغاز کردیم و امروز ششمین روز شروع تمریناتمان است. شش جلسه تمرین کردیم و دو جلسه هم کارهای وزنه انجام دادیم و فردا هم آخرین روز ما در تهران است و بعد می‌رویم اردوی ترکیه. البته باید امروز می‎‌‌رفتیم اما به خاطر ناهماهنگی‌ها، اردوی دو هفته‌ای ما، تبدیل به اردوی هشت روزه شد. یک مقدار شروع تمرینات ما به خاطر بعضی مشکلات دیر شد اما خداراشکر شروع کردیم و بچه‌ها هم یکی یکی اضافه می‌شوند و هنوز تا رسیدن به شکل کلی تیم فکر کنم زمان بیشتری ببرد. کارمان را با جدیت بیشتری ادامه می‌دهیم.

رضایت از نقل و انتقالات؟
ببینید من یک توضیح کلی بدهم، ریشه تمام این مشکلات در بحث علی بیرانوند یا عدم شروع تمرینات، بحث مالی است که در باشگاه زیاد بوده و هست. این ریشه تمام مشکلات است. ما اگر به موقع پول بچه‌ها و علی را می‌دادیم، این مشکلات پیش نمی‌آمد. در هر صورت تلاش باشگاه زیاد بود که این مسائل برطرف شود. می‌دانیم باشگاه دچار مشکلات زیادی است و در آوردن پول برای باشگاه‌ما یک مقدار سخت است. امیدوار هستیم در هر صورت روند خوبی داشته باشیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود. ما شش بازیکن را از دست دادیم و از جمعمان جدا شدند که جا دارد از زحمات آنها در طول فصل برای کسب قهرمانی تشکر کنم. به هر حال شرایط و ذات فوتبال این مشکلات را هم به همراه دارد. امیدوارم هرچه زودتر تیممان شکل بگیرد و تمرینات بیشتری داشته باشیم و خصوصا در بحث‌های تاکتیکی شکل تیمی را زود به دست بیاوریم. فکر کنم ۱۰-۱۲ روزی را از دست دادیم و با یک ماه پیش فصل برویم سراغ بازی‌هایی که داریم.

علت تبدیل اردوی دو هفته‌ای به هشت روزه؟
نه گفتم که بحث ناهماهنگی در آنجا بود و متاسفانه به این خاطر اردوی ما جابجا شد.

جذب سعید عزت‌اللهی و…؟
ما الان با گرفتن سرلک ۱۹ بازیکنمان پر شده. امسال سال عجیب غریبی است برای بستن تیم، چون سهمیه زیر ۲۵ ساله را برداشتند و ما سه بازیکنی که در این سهمیه داشتیم، به لیست بزرگسالان منتقل شدند و کارمان را خیلی سخت کرد. از آن طرف ۲۰ بازیکن بزرگسال تبدیل به ۱۹ کردند. این کار را برای باشگاه سخت کرد و واقعا نمی‌دانم چجور بگویم. ببینید یک قوانینی وضع شده که باید با وکلا و حقوقی‌ها بنشینی و ببینی که چیست.

خیلی از بندها مبهم است و قابل درک نیست. نیت این اتفاقات را نمی‌دانم… ما الان حساب کردیم باتوجه به اینکه سهمیه زیر ۲۵ سال را برداشتند، ۴۰ بازیکن از لیگ برتر کاهش خواهد یافت و آنها مجبورند به لیگ یک بروند یا بیرون بنشینند. درکش برای من سخت است که آیا این وضعیت موجب پیشرفت می‌شود؟ از آن طرف کسی هم در این مورد صحبت کند، خیلی زود واکنش نشان می‌دهند. هرکسی در این مورد صحبت می‌کند، دنبال پیشرفت برای فوتبال است. من از مسئولان درخواست دارم که یک تجدید نظر در قوانین داشته باشند چون ما در آسیا هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=123191
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.