تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

3

پایان کار کریمی در استقلال 

  • کد خبر : 123104
  • 19 تیر 1402 - 12:49
پایان کار کریمی در استقلال 
حجت کریمی بعد استعفا از مقام سرپرستی باشگاه استقلال کاملا خود را از باشگاه استقلال جدا کرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شود.

در این جلسه مقرر شده است تا ۳ عضو جدید در هیات مدیره انتخاب شوند.

حجت کریمی سرپرست مستعفی و پیشین استقلال دیگر جایی در هیات مدیره نخواهد داشت و وزارت ورزش او را کنار گذاشته است تا وی دیگر هیچ سمتی در این تیم نداشته باشد.

افضلی دیگر عضو هیات مدیره هم پیشتر عدم تمایل خود برای ادامه حضور در هیات مدیره را اعلام کرده بود تا فردی جدید جایگزین او شود.

یک جای خالی هم در لیست اعضای هیات مدیره استقلال از قبل وجود داشت که به نظر می رسد تکلیف این جای خالی امروز مشخص خواهد شد تا هیات مدیره آبی پوشان ۵ نفره شود.

پیش از این علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به عنوان دو عضو مالی در هیات مدیره استقلال منصوب شده بودند.

ستار همدانی در خصوص شرایط فعلی تیم استقلال ادامه داد: شرایط بسیار اسفناک و اذیت کننده‌ای برای هواداران است. تمام مشکلات روی هم انباشته شده و روز به روز هم بدتر می‌شود. متاسفانه در بهترین زمان که استقلال می‌توانست یک تیم خوب ببندد، کاری کردند که فرصت را از دست بدهد. بازیکنان خوب جذب تیم های دیگر و رقبا شدند. هر بازیکنی که مانده در قواره قهرمانی نیست. محبی و قائدی هم رفتند. متاسفانه شرایط مساعدی نیست.

وی در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها، یاداور شد: جواد مربی بسیار آینده داری است. اتفاق خوبی افتاده و امیدوارم در کارش موفق باشد. او البته با مشکلات عدیده ای مواجه شده که همه این‌ها بر می‌گردد به بی تدبیری مسئولینی که حداقل در یک سال گذشته انتخابات غلطی داشتند. امسال برای نکونام سخت است.

امیدوارم و دعا می‌کنم از پس کار بر بیاید. هرچند او به تنهایی نمی‌تواند و باید آدم هایی در کنارش باشند که بتوانند کمکش کنند. این مشکلات آنقدر زیاد است که در واقع یک نفر از «لیان‌شامپو» باید بیاید! بی پولی، بی برنامگی مدیریت، نداشتن بازیکن، رفتن بازیکنان و… همه این‌ها مشکلاتی است که نکونام باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=123104
  • 19 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.