تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران

2

سایه هرات و دبی بر دلار تهران

  • کد خبر : 122656
  • 14 تیر 1402 - 19:14
سایه هرات و دبی بر دلار تهران
این روزها قیمت دلار در تهران روند ملایمی را تجربه کرده و از کانال هرات سیگنال صعودی یا نزولی دریافت می کند و از کانال درهم کنترل می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، احتمالا بازار در شرایط فعلی در انتظار نشست شورای امنیت سازمان ملل است.برخی از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی باور دارند اگر از نشست شورای امنیت سازمان ملل خبر منفی به بازار نرسد امکان ورود دلار به کانال ۵۱ هزار تومان محتمل خواهد بود.

قیمت دلار در تهران روند ملایمی را تجربه کرد.طبق اعلام سایت ها هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در تهران در حول و حوش ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رسید.

در هرات هم نرخ دلار امروز نوسان کاهشی تقریبا ۲۰۰ تومانی را ثبت کرد و در مرز ۵۰ هزار تومان معامله شد.نرخ حواله درهم نیز امروز نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بود.

به نظر می رسد قیمت دلار این روزها از کانال هرات سیگنال صعودی و یا نزول دریافت می کند و از کانال درهم کنترل میشود. درهم تقریبا یک ماه است که در کانال ۱۳ هزار تومانی نوسان می کند و در این محدوده یک روند ساید را تشکیل داده است. برخی از تحلیلگران فنی‌ درهم نیز معتقدند ماندگاری درهم امارات بالای حمایت مهم ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌تواند قیمت این ارز را به کانال بالاتر هدایت کند.

بازار دلار در انتظار یک نشست
از سوی دیگر احتمالا بازار در شرایط فعلی در انتظار نشست شورای امنیت سازمان ملل است.برخی از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی باور دارند اگر از نشست شورای امنیت سازمان ملل خبر منفی به بازار نرسد امکان ورود دلار به کانال ۵۱ هزار تومان محتمل خواهد بود.

قیمت دلار و یورو در بازار رسمی
قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در راستای نوسان‌های جزیی روزهای اخیر، امروز نیز کاهش نامحسوسی را به ثبت رساند.قیمت دلار امروز، چهار‌‌‌‌‌‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۵۹ تومان قرار گرفته است.همچنین قیمت یورو که روز گذشته در کانال ۴۵ هزار تومانی قرار گرفته بود امروز به کانال ۴۴ هزار تومان بازگشت و با کاهش تقریبا ۷۵ تومانی رقم ۴۴ هزار و ۹۷۶ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۰۹ تومان، ۴۰ هزار و ۸۸۷ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۳ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح ۲ میلیون و ۳۲۳ هزار تومان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=122656
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.