تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

2

روند کاهشی قیمت طلا وسکه

  • کد خبر : 122478
  • 13 تیر 1402 - 16:11
روند کاهشی قیمت طلا وسکه
سه شنبه 13 تیر قیمت‌ها در بازار ارز کاهشی بوده که دلار در کانال 49 هزار تومان قرار گرفت و همچنین با این شرایط طلا و سکه روندی نزولی را در پیش گرفتند.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ بازارهای مالی (دلار، طلا و سکه) امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر نزولی بود قیمت‌ها در بازار ارز کاهشی بود و حتی در مرز کانال ۴۹ هزار تومان نیز قرار گرفت. این شرایط طلا و سکه نیز روندی نزولی را در پیش گرفتند.

سه‌شنبه ۱۳ تیر، قیمت طلا و قیمت سکه روندی کاهشی دارند. قیمت دلار نیز برای فروش به کف کانال ۵۰ هزار تومانی رسیده و برای خرید ساعاتی به کانال ۴۹ هزار تومان هم رفت. این شرایط بر قیمت‌ها در بازار طلا نیز اثر گذاشت.

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز آخرین نرخ طلا را در روندی نزولی، دو میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است؛ حدود ۱۵ هزار تومان کمتر از دیروز.

این منبع، آخرین نرخ نقدی سکه امامی را نیز نزولی و ۲۸ میلیون و ۹۹۰ هزار اعلام کرده که حدود ۱۰۳ هزار تومان کمتر از روز گذشته است. اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی با حدود ۱۰۲ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسیده است.

روند قیمت‌ها در سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیز نزولی است. این منبع در آخرین به روزرسانی خود تا لحظه تنظیم این خبر که حدود ساعت ۱۳ امروز انجام شده، قیمت طلا را با حدود ۱۶ هزار تومان کاهش، دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان اعلام کرده است. این منبع قیمت سکه طرح جدید را نیز کاهشی و ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دانسته. این نرخ حدود ۲۶۰ هزار تومان کمتر از دیروز است.

قیمت سکه طرح قدیم هم نزولی و ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است؛ حدود ۱۶۷ هزار تومان کمتر از روز گذشته.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=122478
  • 43 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.