تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تسهیلاتی که طرح جوانی جمعیت به چهارقلوها داد + فیلم اعلام زمان دقیق واریز یارانه‌ها تمدید قراردادهای اجاره تنها معاملات بازار مسکن احتمال افزایش خاموشی صنایع در تابستان تاخیر برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعتقاد به ناکارآمدی زاکانی در شهرداری تهران استفاده قانون تامین مالی تولید از ظرفیت بازار سرمایه صادرات دغدغه تولیدکنندگان فولاد اتمام ذخایر سنگ آهن تا ۱۹ سال آینده احیای ظرفیت‌های گردشگری در دولت سیزدهم ضرورت اجرای سریع همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ دریافت کارت آزمون از طریق پنجره ملی خدمات دولت سیستم ایمنی انسان‌ تحت تاثیر سلامت خواب توصیه‌های طب ایرانی برای آلرژی‌های فصل بهار شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت ضرورت مکان‌یابی محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران افتتاح دهمین یاورشهر برای بانوان رونمایی از «اسطرلاب» دوره سلجوقی در موزه شهر قزوین محرومیت ستاره پرسپولیس شمارش معکوس برای چند سورپرایز در استقلال معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده

3

دلیل تأخیر در تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس

  • کد خبر : 121878
  • 06 تیر 1402 - 8:00
دلیل تأخیر در تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس
سفر کاپیتان پرسپولیس به خارج از کشور، مذاکره و تمدید قرارداد او را به تأخیر انداخته است.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ امید عالیشاه در فینال جام حذفی کشور و از روی یک ضربه ایستگاهی زننده یکی از مهم‌ترین گل‌های سال برای تیمش پرسپولیس بود.

پرسپولیس در دیداری پر فراز و نشیب، در فینال جام حذفی هم استقلال را شکست داد و به دومین قهرمانی در یک فصل فوتبال ایران، دست پیدا کرد. یک فصل رویایی برای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی که شاید به همین زودی برای هر تیمی در فوتبال ما تکرار نشود. پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس توسط امید عالیشاه، مهدی ترابی به سمت این بازیکن رفت و شادی گل را با او به خوشحالی پرداخت. همچنین عالیشاه بعد از گلزنی با کندن پیراهن خود خوشحالی خود را با هواداران پرسپولیس تقسیم کرد.

گلزنی و خوشحالی عالیشاه در دربی صحنه تکراری نبود. کاپیتان سرخ‌پوشان در حالی باز هم در شهرآورد سرخابی‌های پایتخت ناجی پرسپولیس شد که پیش از این این بازیکن در شهرآورد هشتادم نیز موفق شده بود گل برتری شاگردان حمید درخشان را وارد دروازه استقلال کند. در دوم آذر ماه سال ۱۳۹۳ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ چهاردهم دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی برابر هم به میدان رفتند که شاگردان امیر قلعه نویی در واپسین ثانیه‌های نیم اول این دیدار توسط سجاد شهباززاده به گل اول بازی رسیدند تا این تیم با برتری راهی رختکن شود. پرسپولیس که در آن روزها حال روز خوشی نداشت در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه ۷۲ بازی توسط محمد نوری گل مساوی این تیم به ثمر رسید. اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۸۲ بازی امید عالیشاه روی سانتر تماشایی مرحوم هادی نوروزی موفق شد دروازه استقلال و محسن فروزان را برای بار دوم باز کند تا در نهایت پرسپولیس در این بازی موفق شود استقلال را شکست دهد. نکته جالب توجه درآن بازی خوشحالی جنجالی عالیشاه بود. این بازیکن که تا پیش از گلزنی بخاطر درگیری با میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفته بود. بعد از گلزنی برابر استقلال که سر از پا نمی‌شناخت لباس خود را از تن در آورد. هر چند بازیکنان پرسپولیس برای اینکه خوشحالی عالیشاه از چشم داور دور بماند او را محاصره کردند اما همین موضوع باعث شد تا یدالله جهانبازی با کارت زرد دوم عالیشاه را جریمه و تنها ثانیه‌های بعد از گلزنی در دربی با کارت قرمز اخراج کند.

فینال جام حذفی اما به رغم شادی تکراری فقط یک کارت زرد برای کاپیتان اول پرسپولیس به همراه داشت و در نهایت امید عالیشاه کاپ قهرمانی جام حذفی را نیز بالای سر برد. همین گل تماشایی و بسیار مهم باعث شد یحیی گل‌محمدی برای حفظ کاپیتان خودش مصمم‌تر شود.

جالب آن که حدود ۱۰ روز قبل بود که یحیی گل‌محمدی نام ۴ بازیکن را برای مذاکره به رضا درویش ارائه داد و بین بازیکنانی که قراردادشان نیاز به تمدید دارد تاکید کرد باشگاه برای تمدید قرارداد گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر وارد مذاکره شود.

در این میان البته نامی از امید عالیشاه در لیست بازیکنان تمدیدی نبود و مشخص نبود یحیی گل‌محمدی روی تمدید قرارداد این بازیکن نظر دارد یا نه. کار حتی به جایی رسید که کاپیتان شماره یک پرسپولیسی‌ها ترجیح داد این موضوع را رسانه‌ای کرده و در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها تاکید کند باشگاه هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد نداشته است. این اطلاع رسانی در نهایت مثمر ثمر بود چرا که یحیی گل‌محمدی که گویا با تماس‌های متعددی از سوی دوستان مشترک با عالیشاه دریافت کرده بود، لیست  خرید اصلاح شده خود را به باشگاه اعلام کرد، تاکید کرد با امید عالیشاه نیز برای تمدید قرارداد تماس گرفته شود.

حالا قرار است به محض بازگشت امید عالیشاه از سفر، کاپیتان پرسپولیس قراردادش با باشگاه را تمدید کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=121878
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.