تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته

9

ارتقاء ۴۲ رام قطار نسل اول متروی تهران تا سال ۱۴۰۵

  • کد خبر : 121851
  • 06 تیر 1402 - 8:29
ارتقاء ۴۲ رام قطار نسل اول متروی تهران تا سال ۱۴۰۵
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بازگشت قطارهای DC با یک اورهال اساسی تحت عنوان DC پلاس به متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ مسعود درستی با اشاره به حمایت های شهردار تهران برای بهره‌ور کردن این قطارهای قدیمی، تصریح کرد: نقشه راهی ترسیم شد که نه زیاد ایده آل و دور از دسترس باشد و نه آن‌قدر سطحی که نسبت به هزینه‌ای که می‌شود خروجی مطلوبی نداشته باشیم. بنابراین با تمهید مقدمات و برنامه ریزی‌های دقیق مقرر شد تا سال ۱۴۰۵ با تأمین بودجه در یک برنامه مستمر، اورهال و ارتقاء ۴۲ رام قطار نسل اول (DC) انجام شود تا این بخش از ناوگان مترو از وضعیت زمین گیری فعلی خارج شوند.

درستی افزود: از دی ماه سال گذشته کار به سرعت با طرح و بودجه بندی مشخص آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و اورهال قطارهای قدیمی مترو در پروژه‌ای با نام DC پلاس انجام می‌شود و در حال حاضر بخشی از این کار آماده شده، خاطرنشان کرد: قطارها در این پروژه جدا از بحث تعمیرات و نوسازی قطعات، در بخش‌های مختلف فنی ارتقاء می‌یابند تا با بهره وری بالا وارد خطوط متروی تهران شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در رویداد امید و افتخار هفته آینده، با حضور شهردار تهران ناوگان اورهال شده در این پروژه بر روی ریل خواهد رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=121851
  • 89 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.