تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

2

گل‌محمدی در پرسپولیس می‌ماند

  • کد خبر : 121327
  • 30 خرداد 1402 - 12:00
گل‌محمدی در پرسپولیس می‌ماند
صحبت‌های نگران کننده یحیی گل محمدی ساعاتی بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی که مدعی شده بود به دلیل فشار در فصل به دنبال استراحت خواهد بود، نگرانی بزرگی را برای هواداران شکل داده بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ بعد از آن سرمربی پرسپولیس که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، راهی مسافرت شد و تا به امروز از وی خبری نبود تا این نگرانی نزد هواداران سرخ افزایش یابد و آنها بابت بلاتکلیفی نیمکت خود، باشگاه و مدیران تیم را با سوالات زیادی همراه کنند.

گل محمدی بعد از مدت‌ها سکوت امروز در گفتگویی انتقاداتی نسبت به روند مذاکرات تیم برای جذب نفرات مدنظر فصل آتی و همچنین وضعیت اردویی تیم داشت؛ موضوعی که نشان می‌دهد او برخلاف صحبت‌هایی که پیش از این مطرح کرده بود اکنون برنامه ریزی قدرتمند خود را برای حضور در فصل آینده صورت داده است و قصد ادامه همکاری با پرسپولیس را دارد.

با این شرایط وضعیت نیمکت پرسپولیس نیز مشخص شد و یحیی گل محمدی همانند فصول گذشته، بار دیگر کار را در جمع سرخپوشان ادامه خواهد داد.

روز گذشته یحیی گل‌محمدی با انتشار یک استوری، یاد هوادار فقید سرخپوشان را گرامی داشت تا برای اولین بار در چند وقت اخیر، یک کنش رسانه‌ای را داشته باشد. اما شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند زمانی که استوری سرمربی تیمشان را می‌بینند، خبری از آینده او با پرسپولیس را مشاهده کنند – انتظاری که یک روز بعد به ثمر نشست.

با این صحبت‌ها و این تاریخ‌های کلیدی، حالا سرخپوشان مسیر خود برای آینده را خواهند شناخت. نکته جالب اینکه پیش از این، دوره عجیبی در فضای پرسپولیس حکم‌فرما بود. حتی در باشگاه پرسپولیس، کسی خبری از آینده یحیی گل‌محمدی نداشت و حتی بسیاری منتظر بودند تا جدایی به صورت رسمی اعلام شود تا مذاکرات با گزینه‌های جانشینی آغاز شود.

در زمان آخرین مصاحبه یحیی همه شواهد و قرائن حاکی از جدایی قریب‌الوقوع یحیی داشت اما حالا کم کم شرایط تغییر کرده و به نظر می‌رسد موقعیت یحیی و پرسپولیس بیشتر به ادامه همکاری نزدیک است تا جدایی. در این مدت چه اتفاقی رخ داد که طرفین را به ادامه همکاری سوق داد؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=121327
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.