تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

3

سکوی تامین مالی جمعی ۵۰۰ میلیارد تومانی شد

  • کد خبر : 119720
  • 18 خرداد 1402 - 23:26
سکوی تامین مالی جمعی ۵۰۰ میلیارد تومانی شد
سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن از ابتدای راه اندازی تا کنون برای ۲۹ شرکت به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این بستر تامین مالی کرد.

به گزارش افق تهران؛ سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن، پایدارترین سکو در حوزه تامین مالی خرد در بازار سرمایه است که از دی سال ۱۴۰۰ تا کنون ۲۹ شرکت به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این بستر تامین مالی شدند.

در دومین روز از نمایشگاه صنعت مالی تامین سرمایه تمدن با گذشتن از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان تامین مالی جمعی( آی بی کراد ) را با حضور مدیران عامل فرابورس و تامین سرمایه تمدن و مدیران ارشد این شرکت جشن گرفت.

علی بیگ زاده مدیرعامل تامین مالی تمدن در این مراسم گفت: به نظر می رسد آینده تامین مالی در بازار سرمایه به سمت تامین مالی های خرد و جمعی پیش خواهد رفت. در این طرح بیش از هزار سرمایه گذار حقیقی و حقوقی سرمایه را در اختیار ۲۹ شرکت برای مشارکت در طرح های توسعه ای یا تامین سرمایه در گردش شرکت ها قرار دادند.

وی افزود: نرخ سود سرمایه گذاری در تامین مالی جمعی کاملا رقابتی است. تامین مالی جمعی  برای شرکت های دانش بنیان و SMEها قابل اجرا و به صرفه است. امید است با تمهیدات فرابورس این نوع  تامین مالی در این شرکت و بازار سرمایه افزایش چشمگیر داشته باشد.

محمد علی شیرازی مدیرعامل فرابورس هم در این مراسم گفت: آینده تامین مالی خرد در ایران و جهان  تامین مالی جمعی خواهد بود و از پیشرو بودن تامین مالی تمدن در این مسیر قدردانی و آروزی موفقیت کرد.

ندا بشیری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن هم گفت: پویش تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن در خرداد ماه از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان تامین سرمایه جمعی عبور کرد. این شرکت با برند آی بی کراد در ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ اولین طرح را عرضه کرد و تا امروز ۲۹ شرکت بطور کامل تامین مالی شدند و ۱۰۰۳ نفر سرمایه گذار حقیقی وحقوقی در جمع سرمایه گذاران آی بی کراد حضور دارند.

وی افزود: در دوره زمانی آغاز به کار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد  این شرکت تمام توان را در بازار سرمایه بکار برد تا یک تامین مالی پایدار و مطمئن به بازار سرمایه هدیه کند که این امر کاملا مشهود است. تلاش این شرکت معطوف به تامین مالی معقول و منطقی برای تولید کنندگان بود. در این مدت تعدادی از شرکت های دانش بنیان هم تامین مالی شدند و تامین سرمایه تمدن اولین و تنها ترین شرکت تامین مالی دانش بنیان در بازار سرمایه است. این شرکت تلاش می کند هم سرمایه گذار و هم سرمایه پذیر منتفع شوند و امروز این محصول با عملکرد مطلوب در خدمت بازار سرمایه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119720
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.