تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رگبار و رعد و برق از امروز در تهران ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری

3

سکوی تامین مالی جمعی ۵۰۰ میلیارد تومانی شد

  • کد خبر : 119720
  • 18 خرداد 1402 - 23:26
سکوی تامین مالی جمعی ۵۰۰ میلیارد تومانی شد
سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن از ابتدای راه اندازی تا کنون برای ۲۹ شرکت به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این بستر تامین مالی کرد.

به گزارش افق تهران؛ سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن، پایدارترین سکو در حوزه تامین مالی خرد در بازار سرمایه است که از دی سال ۱۴۰۰ تا کنون ۲۹ شرکت به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از این بستر تامین مالی شدند.

در دومین روز از نمایشگاه صنعت مالی تامین سرمایه تمدن با گذشتن از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان تامین مالی جمعی( آی بی کراد ) را با حضور مدیران عامل فرابورس و تامین سرمایه تمدن و مدیران ارشد این شرکت جشن گرفت.

علی بیگ زاده مدیرعامل تامین مالی تمدن در این مراسم گفت: به نظر می رسد آینده تامین مالی در بازار سرمایه به سمت تامین مالی های خرد و جمعی پیش خواهد رفت. در این طرح بیش از هزار سرمایه گذار حقیقی و حقوقی سرمایه را در اختیار ۲۹ شرکت برای مشارکت در طرح های توسعه ای یا تامین سرمایه در گردش شرکت ها قرار دادند.

وی افزود: نرخ سود سرمایه گذاری در تامین مالی جمعی کاملا رقابتی است. تامین مالی جمعی  برای شرکت های دانش بنیان و SMEها قابل اجرا و به صرفه است. امید است با تمهیدات فرابورس این نوع  تامین مالی در این شرکت و بازار سرمایه افزایش چشمگیر داشته باشد.

محمد علی شیرازی مدیرعامل فرابورس هم در این مراسم گفت: آینده تامین مالی خرد در ایران و جهان  تامین مالی جمعی خواهد بود و از پیشرو بودن تامین مالی تمدن در این مسیر قدردانی و آروزی موفقیت کرد.

ندا بشیری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن هم گفت: پویش تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن در خرداد ماه از مرز ۵۰۰ میلیارد تومان تامین سرمایه جمعی عبور کرد. این شرکت با برند آی بی کراد در ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ اولین طرح را عرضه کرد و تا امروز ۲۹ شرکت بطور کامل تامین مالی شدند و ۱۰۰۳ نفر سرمایه گذار حقیقی وحقوقی در جمع سرمایه گذاران آی بی کراد حضور دارند.

وی افزود: در دوره زمانی آغاز به کار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد  این شرکت تمام توان را در بازار سرمایه بکار برد تا یک تامین مالی پایدار و مطمئن به بازار سرمایه هدیه کند که این امر کاملا مشهود است. تلاش این شرکت معطوف به تامین مالی معقول و منطقی برای تولید کنندگان بود. در این مدت تعدادی از شرکت های دانش بنیان هم تامین مالی شدند و تامین سرمایه تمدن اولین و تنها ترین شرکت تامین مالی دانش بنیان در بازار سرمایه است. این شرکت تلاش می کند هم سرمایه گذار و هم سرمایه پذیر منتفع شوند و امروز این محصول با عملکرد مطلوب در خدمت بازار سرمایه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119720
  • 14 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.